تحلیل بیت کوین ۱۸ آبان ۱۴۰۲

تحلیل بیت کوین ۱۸ آبان ۱۴۰۲ : دلایل ۳۷ هزار دلاری شدن BTC

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین به 36700 دلار افزایش یافت که احتمالاً ناشی از پیش بینی تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد ETF بیت کوین و روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال است. در این پست به تحلیل بیت کوین ۱۸ آبان ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل بیت کوین ۱۸ آبان ۱۴۰۲

سازمان SEC یک دوره تصمیم گیری شش روزه دارد که از امروز برای تأیید چندین ETF بیت کوین شروع می شود.

پیش‌ بینی‌ های مطرح حاکی از آن است که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند بین 200 تا 350 هزار دلار افزایش یابد، که تحت تاثیر عواملی از جمله نا آرامی‌ های اجتماعی و رویداد هاوینگ سال 2024 است.

پس از چندین روز نوسان نسبتاً کم، قیمت بیت کوین بار دیگر شروع به صعود کرده است. چند ساعت پیش، به بالاترین حد خود در 18 ماه بیش از 36700 دلار رسید.

در حالی که این خبر خوبی برای گاوها است، ارزش دارد که دلایل اصلی را که منجر به آخرین رالی شده است را با یکدیگر بررسی کنیم.

یکی از عوامل احتمالی می‌تواند برنامه‌های صندوق قابل معامله در بورس بیت‌ کوین (ETF) باشد که غول‌ های مالی متعددی مانند BlackRock و Invesco در ماه‌های گذشته ثبت کرده‌اند.

جیمز سیفارت و اریک بالچوناس، تحلیلگران بلومبرگ ETF ادعا کردند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فرصت شش روزه ای برای تایید یا رد ETF ها از امروز (9 نوامبر) دارد.

یکی دیگر از عناصری که در افزایش قیمت بیت کوین نقش دارد، می تواند وضعیت صعودی کلی بازار باشد. بیشتر دارایی‌های دیجیتال در 24 ساعت گذشته سود قابل توجهی را به دست آورده‌اند، در حالی که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 1.4 تریلیون دلار افزایش یافته است.
بیت کوین تاکنون سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است و ارزش آن از اول ژانویه بیش از 120 درصد افزایش یافته است. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدند این تنها آغاز صعود بیشتر است که می تواند دارایی را به سمت ارتفاعات جدید برساند.

دو فرد مشهوری که به این موضوع پرداختند، مکس کایزر (رئیس استارتاپ استخراج بیت کوین Volcano Energy در السالوادور) و مایکل سیلر (رئیس اجرایی MicroStrategy) بودند.

اولی معتقد است که دارایی دیجیتال پیشرو می تواند به دنبال نا آرامی های اجتماعی احتمالی به 200 هزار دلار افزایش یابد، در حالی که دومی تجارت بیت کوین را در بیش از 350 هزار دلار می بیند که با رویداد نصف شدن سال 2024 تقویت می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT