تحلیل چین لینک ۱۸ آبان ۱۴۰۲

تحلیل چین لینک ۱۸ آبان ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

رالی صعودی اخیر چین لینک (LINK) بدون توقف همچنان ادامه دارد. در زمان نگارش این خبر، چین لینک در محدوده قیمتی ۱۴٫۸۵ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۱۰ درصد رشد دارد. لازم به ذکر است که قیمت LINK برای اولین بار در ۱۹ ماه گذشته به نزدیکی ۱۵ دلار افزایش یافته است. رشد هفتگی و ماهانه چین لینک نیز به ترتیب به ۳۰ درصد و بیش از ۹۰ درصد می‌رسد. در این پست به تحلیل چین لینک ۱۸ آبان ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل چین لینک ۱۸ آبان ۱۴۰۲

در این میان، شرکت تحلیلی Santiment گزارش داده که این رشد قیمتی چین لینک هیچ نشانه‌ای از کند شدن را نشان نمی‌دهد، توکن‌های غیرفعال در حال ورود به گردش بوده و کیف پول‌های با موجودی ۱۰ هزار تا ۱۰ میلیون LINK همچنان در حال انباشت هستند.

تحلیل چین لینک ۱۸ آبان

تحلیل چین لینک ۱۸ آبان

نکته جالب توجه این است که در طول این رالی، نشانه‌ای قوی از مشارکت سازمانی هم برای چین لینک مشاهده می‌شود. طبق گزارش‌ها، پریمیوم GLINK، صندوق تراست چین لینک شرکت گری‌اسکیل، در مقایسه با بازار اسپات این رمزارز، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. تفاوت قابل‌توجه بین ارزش هر سهم در GLINK و قیمت LINK در بازار، به افزایش ارزش کل سرمایه قفل‌شده در GLINK نسبت داده می‌شود. در همین راستا، داده‌های شرکت CoinShares هم نشان می‌دهند که این محصول در یک هفته گذشته، ۲ میلیون دلار ورودی داشته است.

برخی از تحلیلگران معتقدند که چین لینک اکنون می‌تواند سطح مهم ۲۰ دلار را هدف قرار دهد. البته برای تحقق این پیش‌بینی، این ارز دیجیتال ابتدا باید بر مقاومت بسیار مهمی در ۱۸ دلار غلبه کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT