برنامه خواب

4 برنامه خواب در سال 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر از بی‌خوابی رنج می‌برید و برای خوابیدن به کمک نیاز دارید، برنامه های خواب باکیفیت متعددی در تلفن های هوشمند iOS و Android، دستگاه های Windows و حتی اپل واچ موجود است.

برخی از این برنامه های خواب، موسیقی آرامش بخش یا صداهای محیط را پخش می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بر تکنیک های تنفس آرام بخش تمرکز می‌کنند و می‌توانند بیشتر به عنوان یک برنامه هیپنوتیزم در نظر گرفته شوند.

۱. White Noise: بهترین برنامه White Noise

برنامه خواب

برنامه خواب

TMOFT

نقاط قوت:

این برنامه روی Xbox نیز کار می‌کند.

فایل های صوتی بسیار باکیفیت هستند و کاملا لوپ می‌شوند.

نقاط ضعف:

طراحی اپلیکیشن ساده است اما خیلی جذاب نیست.

ویژگی تایمر بسیار اساسی است.

White Noise همانطور که از نامش پیداست یک برنامه نویز سفید است که در ویندوز 10 رایگان و 99 دلار در اندروید است. این برنامه دارای طراحی تمیز و آسان برای استفاده است و 50 فایل صوتی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به طور یکپارچه برای آرامش مداوم حلقه می‌شوند.

فایل های صوتی از جریان آب و باد گرفته تا حشرات و پرندگان متغیر است. حتی وسایل مکانیکی مانند هواپیما و تهویه مطبوع.

پلتفرم ها: ویندوز، اندروید

۲. AutoSleep: بهترین اپلیکیشن خواب اپل واچ

نقاط قوت:

بر خلاف سایر برنامه ها، وقتی به رختخواب می‌روید، به طور خودکار روشن می‌شود.

طراحی بصری جذاب و آموزنده.

نقاط ضعف:

به iOS 10 یا بالاتر نیاز دارد، که مدل های قدیمی تر iPhone و iPad را کنار می‌گذارد.

برای این اپلیکیشن اپل واچ باید ۲.۹۹ دلار بپردازید.

AutoSleep یک برنامه خواب اپل واچ است که تقریباً همیشه خاموش است. پس از نصب و راه اندازی اولیه، AutoSleep به طور خودکار زمان خواب و بیدار شدن شما را تشخیص می‌دهد و حتی می‌تواند کیفیت خواب شما را با استفاده از سنسورهای اپل واچ تجزیه و تحلیل کند.

با کمال تعجب، AutoSleep همچنین برخی از قابلیت ها را برای افرادی که دوست ندارند ساعت را در رختخواب هم در دست کنند، با تخمین مدت زمان خواب شما بر اساس زمانی که اپل واچ خود را درآورده‌اید و زمانی که آن را دوباره صبح روز بعد قرار داده‌اید، ارائه می‌کند. این عملکرد مشابه با آیفون و آی‌پاد تاچ نیز کار می‌کند و به سادگی قفل آنها را هنگام بیدار شدن باز می‌کند.

پلتفرم: iOS

۳. Relax Melodies: بهترین برنامه با موسیقی آرامش بخش در خواب

نقاط قوت:

نسخه iOS Relax Melodies از Apple TV پشتیبانی می‌کند.

برنامه دارای ادغام Apple Health است.

نقاط ضعف:

برخی از کاربران ممکن است ویژگی های میکس صدا را غیر ضروری و گیج کننده بدانند.

Relax Melodies برنامه ای است که به کاربران امکان می‌دهد تا انواع جلوه های صوتی آرام بخش و موسیقی را با هم ترکیب کرده و با هم هماهنگ کنند تا بهترین تک آهنگ قبل از خواب را ایجاد کنند. صداها را میتوان به صورت جداگانه یا همراه با دیگران پخش کرد و ترکیبات را میتوان برای دسترسی سریع در جلسه آرامش بعدی ذخیره کرد.

این برنامه خواب همچنین دارای ویژگی های تایمر و مدیتیشن است، در حالی که نسخه iOS Relax Melodies می‌تواند داده های Mindful Minutes را با Apple Health همگام سازی کند.

این برنامه حداکثر 52 فایل صوتی را ارائه می‌دهد و به اشتراک پولی از 9.99 دلار نیاز دارد.

پلتفرم ها: اندروید و iOS

۴. Pzizz: ساده ترین برنامه خواب برای کمک به چرت زدن شما

نقاط قوت:

طراحی ساده که استفاده از آن سریع و آسان است.

محتوای صوتی با کیفیت بالا با تنوع زیاد.

نقاط ضعف:

80 درصد از ویژگی های برنامه پس از پایان دوره آزمایشی رایگان 7 روزه حذف می‌شوند.

Pzizz یک برنامه خواب iOS و Android است که بر خوابیدن سریع و آسان تاکید دارد. این برنامه از ترکیبی از جلوه های صوتی، موسیقی و فایل های گفتاری به طور تصادفی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند سریع بخوابید و کاربران می‌توانند مشخص کنند که آیا برای یک خواب طولانی یا یک چرت سریع آماده هستند.

جالب اینجاست که Pzizz همچنین دارای حالت فوکوس است که شما را تشویق می‌کند تا زمانی که بیدار هستید روی یک کار واحد برای مدت زمان مشخصی تمرکز کنید. این یک ویژگی عجیب است، اما بسیار خوب کار می‌کند.

برنامه Pzizz دارای طراحی بسیار تمیز است و ویژگی های اصلی خود را در جلو و مرکز قرار می‌دهد. تمام متن های موجود در Pzizz بزرگ و آسان برای خواندن هستند و برای پیمایش از یک صفحه به صفحه دیگر به تلاش بسیار کمی نیاز است، و آن را به یک برنامه خوب برای کاربران مسن گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها تبدیل می‌کند که اغلب خود را می‌بینند که از شخصی برای برنامه‌هایشان کمک می‌خواهند.

دانلود برای:

اندروید

iOS

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !