تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲

تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲ و احتمال رسیدن به ۱ دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) در چند هفته گذشته پس از بازگشت از محدوده ۰.۵ دلاری افزایش یافته است. در حالی که اصلاح قیمت ریپل در روزهای آینده دور از ذهن نیست، اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که این ارز دیجیتال در مسیر رسیدن به ۰.۹ دلار با مقاومت کمی روبرو است. در این پست به تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲ می پردزایم.

تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲

ریپل با بریک اوت از ناحیه کلیدی خود به محدوده ۰.۶ دلار رسیده و از آن زمان در حال افزایش است. میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه نیز اخیراً یک تقاطع صعودی را به نمایش گذاشته‌اند، که می‌توان آن را به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفت. در واقع، این تقاطع یک سیگنال صعودی کلاسیک است و به نظر می‌رسد ریپل به زودی به سمت ناحیه مقاومتی ۰.۹ دلار صعود خواهد کرد.

تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲

تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲

نگاهی به جفت ریپل با بیت کوین (BTC) نیز بیانگر شرایط مشابهی برای ریپل است. قیمت اخیراً از سطح ۱۸۰۰ ساتوشی و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه که در محدوده ۱۹۰۰ ساتوشی قرار دارد، عبور کرده است. علاوه بر این، این جفت مجددا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را آزمایش کرده و در بالای آن تثبیت شده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد قیمت در روزهای آینده به سمت ناحیه مقاومتی ۲۲۰۰ ساتوشی حرکت کند.
در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در سطح ۵۰ در نوسان است، ادامه روند صعودی فعلی بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

تحلیل ریپل ۱۸ آبان ۱۴۰۲

تحلیل ریپل ۱۸ آبان

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT