تحلیل بیت کوین ۳ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین ۳ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تحلیلگران بازارهای مالی پیش‌بینی می‌کنند که با ورود سرمایه‌های جدید به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال در آینده با افزایش قابل توجهی روبه‌رو خواهد شد. در این پست به تحلیل بیت کوین ۳ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل بیت کوین ۳ فروردین ۱۴۰۳

بر اساس گزارش تحقیقاتی شرکت مالی JMP Securities به رهبری دوین رایان، طی سه سال آینده، ورود سرمایه‌ به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین ۲۲۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

این اتفاق می‌تواند قیمت بیت کوین را با در نظر گرفتن اثر اهرمی سرمایه‌های جدید، تا چهار برابر افزایش داده و به حدود ۲۸۰,۰۰۰ دلار برساند.
در این میان، تحلیلگران JMP بر این باورند که صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، از موقعیت مناسبی برای بهره‌مندی از این افزایش احتمالی قیمت بیت کوین برخوردار است.

طبق داده‌های Factset، ارزش سهام این صرافی همچنین رتبه “عملکرد بهتر از بازار” را حفظ کرده است. تحلیلگران JMP اشاره می‌کنند که ورود سرمایه به صندوق های ETF اسپات بیت کوین فراتر از انتظارات بوده و تنها دو ماه پس از راه‌اندازی، به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

با این حال، آنها معتقدند که این تنها ابتدای مسیر است و ورود سرمایه به این صندوق‌ها همچنان افزایش خواهد یافت.

تحلیل‌های صورت گرفته توسط موسسات مالی دیگری همچون جی‌پی مورگان (JPMorgan) نیز نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبتی برای بازار بیت کوین است.

این موسسه در گزارش اخیر خود، پیش‌بینی کرده که بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین طی دو تا سه سال آینده به حدود ۶۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

coindesk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT