سایت Survey Junkie

آشنایی با سایت Survey Junkie و کسب درآمد دلار

زمان مطالعه 4 دقیقه

Survey Junkie یک جامعه نظرسنجی آنلاین است که در آن کاربران می توانند نظرسنجی را در ازای امتیازهایی که می توانند با پول نقد و کارت هدیه بازخرید کنند، تکمیل کنند. این پلتفرم در سال 2005 توسط شرکت تحقیقات بازار Prodege تاسیس شد و بیش از 6 میلیون عضو دارد. در این پست به معرفی سایت Survey Junkie می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

سایت Survey Junkie

کاربران برای یک حساب رایگان Survey Junkie به صورت آنلاین ثبت نام می کنند و سپس از طریق ایمیل برای تکمیل نظرسنجی هایی که جمعیت و مشخصات آنها را هدف قرار می دهد دعوت می شوند. هر نظرسنجی دارای یک مقدار امتیاز خاص است – معمولاً بین 50-200 امتیاز.

هنگامی که یک نظرسنجی را تکمیل می کنید، امتیازها به حساب Survey Junkie شما واریز می شود. پس از جمع آوری امتیاز کافی، می توانید گیفت کارت های به دست آمده را در پلتفرم هایی مانند آمازون، تارگت، استارباکس و غیره خرج کنید.

Survey Junkie دارای رتبه A+ از Better Business Bureau است و طبق اکثر بررسی های آنلاین یکی از پردرآمدترین و محبوب ترین سایت های نظرسنجی است.

سایت Survey Junkie چگونه کار می کند؟

فرآیند نظرسنجی و کسب درآمد در Survey Junkie ساده است:

ثبت نام – ابتدا با ارائه برخی از اطلاعات اولیه شخصی مانند نام، ایمیل، آدرس و غیره برای یک حساب عضویت اولیه رایگان ثبت نام می کنید.
پروفایل خود را تکمیل کنید – در این مرحله اطلاعات بیشتری مانند سن، تحصیلات، قومیت، علایق، عادات خرید را می خواهد. هرچه پروفایل شما دقیق تر باشد، دعوت های نظرسنجی هدفمند بیشتری دریافت خواهید کرد.
به نظرسنجی ها دعوت شوید – برای تکمیل نظرسنجی هایی که با مشخصات دموگرافیک و مشخصات شما مطابقت دارند، دعوت نامه های ایمیلی دریافت خواهید کرد. نظرسنجی ها توسط شرکت های تحقیقاتی بازاریابی، برندها، دانشگاه ها و غیره ارائه می شود.
در نظرسنجی شرکت کنید – هر نظرسنجی دارای یک مقدار امتیاز است که معمولاً بین 50 تا 200 امتیاز است. نظرسنجی به طور کلی 5-30 دقیقه طول می کشد. هر چه این نظرسنجی طولانی تر باشد، امتیاز بیشتری دارد.
امتیاز جمع آوری کنید – برای هر نظرسنجی که تکمیل می کنید، امتیازاتی به نام SB (یا Swagbucks) به دست می آورید که به حساب شما واریز می شود. اگر رد صلاحیت شوید یا نظرسنجی کامل را تکمیل نکنید، امتیاز جزئی تعلق می گیرد.
درآمد خود را نقد کنید – پس از جمع آوری امتیاز کافی، می توانید آنها را برای کارت های هدیه، شرکت در قرعه کشی، پول نقد PayPal یا کمک به خیریه استفاده کنید. اکثر کارت‌های هدیه برای بازخرید به 600-2500 امتیاز نیاز دارند.

مزایا و معایب سایت Survey Junkie

حال بیایید به مزایا و معایب استفاده از Survey Junkie نگاهی بیندازیم.

مزایا
در اینجا برخی از مزایای کلیدی استفاده از Survey Junkie آورده شده است:

رابط کاربر پسند – وب سایت Survey Junkie و برنامه های تلفن همراه به خوبی طراحی شده اند و استفاده از آنها آسان است.
انتخاب عظیمی از نظرسنجی ها – نظرسنجی های جدید روزانه در طیف گسترده ای از دسته ها اضافه می شود. همیشه گزینه های جدید متناسب با پروفایل شما وجود دارد.
پشتیبانی از متود پرداختی مختلف برای نقد کردن درآمد – امتیازها را می‌توان برای کارت‌ های هدیه تقریباً از هر برند بزرگ، پول نقد PayPal، اعتبارات آمازون و موارد دیگر بازخرید کرد.
برنامه تلفن همراه در دسترس است – می توانید نظرسنجی ها را در حال حرکت از طریق برنامه های iOS یا Android تکمیل کنید.
با کد رفرال درآمد کسب کنید – برای هر دوستی که معرفی می کنید و اولین نظرسنجی خود را تکمیل می کند، جایزه دریافت می کنید.
جوایز به سرعت جمع می شوند – انجام مداوم 2 تا 3 نظرسنجی در روز می تواند هر ماه 50 دلار به عنوان پاداش دریافت کند. امتیازها سریعتر از آنچه انتظار دارید جمع می شوند.
از اعتبار خوبی برخوردار است – Survey Junkie متعلق به Prodege، یک شرکت بزرگ تحقیقات بازار است، بنابراین آنها مشروع و امن هستند.
به طور کلی، Survey Junkie یک تجربه کاربری آسان ارائه می دهد و سابقه اثبات شده ای در پرداخت هزینه به اعضا برای زمان و نظرات آنها دارد.

معایب
با این حال، برخی از نکات منفی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود:

در دسترس بودن نظرسنجی – تعداد نظرسنجی های موجود به جمعیت شما بستگی دارد. کسانی که در گروه‌های با تقاضای بسیار بالا هستند ممکن است گزینه‌های نظرسنجی بیشتری دریافت کنند.
رد صلاحیت‌های مکرر – معمولاً رد صلاحیت‌ها از نظرسنجی‌ها به صورت نیمه تمام اتفاق می‌افتد که ناامید کننده است. شما فقط امتیاز جزئی کسب می کنید.
پرداخت کمتر – در حالی که Survey Junkie به طور معقولی پرداخت می کند، برخی از رقبا به ازای هر نظرسنجی تکمیل شده، پاداش های بالاتری ارائه می دهند.
مقادیر بالای بازخرید – بسیاری از گزینه‌ های کارت هدیه مطلوب برای بازخرید نیاز به موجودی امتیاز بالایی دارند، مانند 1000 SB برای یک کارت 10 دلاری.
نظرسنجی های خسته کننده – کیفیت نظرسنجی در محدوده وسیعی قرار دارد. برخی ممکن است احساس طولانی، خسته کننده یا تکراری کنند.
یادآوری‌های تقویم – تکیه کردن به دعوت‌نامه‌های نظرسنجی ایمیلی ممکن است مورد توجه یا از دست دادن قرار گیرد. هیچ تقویمی از نظرسنجی های آینده موجود نیست.
پشتیبانی فاقد گزینه تلفن است – پشتیبانی مشتری فقط مبتنی بر ایمیل است و شماره تلفنی ارائه نمی شود.
بنابراین در حالی که Survey Junkie یک گزینه کسب درآمد خوب است، خیلی کمال گرا نباشید. تا زمانی که با انتظارات معقول وارد شوید، سایت عالی برای کسب درآمد اضافی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT