تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز اولانچ (AVAX) به دنبال سقوط رمزارز ترا یو اس تی ، طی هفته ای بین 5 تا 12 می (15 خرداد الی 22 خرداد) ، 67 درصد سقوط کرد. پس از این سقوط، آولانچ در ماه بعدی 64 درصد از ارزش بازاری خود را از دست داد. در این پست به تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد

دومین سقوط ناگهانی و شدید بازار ، AVAX را به سمت سطح حمایت 21.47 دلاری سوق داد و این سطح را به یک سطح مقاومتی تبدیل کرد. پس از آن ، قیمت حتی به سطح 14.75 دلاری نیز کاهش یافت. این روند شدید خرسی با شکل گیری کف های و سقف های قیمتی پایین تر تکمیل شد.

نکته قابل توجه این است که شاخص (RSI) در این مدت به طور مداوم به کف های بالاتری رسید. این ساختار، واگرایی صعودی نامیده می شود و اغلب منجر به افزایش ارزش بازاری یک دارایی می شود. از این رو ، سرمایه گذاران می توانند انتظار جهش و بازیابی AVAX را داشته باشند.

همچنین گفتنی است که این واگرایی صعودی در حدود سطح حمایت 14.75 دلاری رخ می داد که به اعتبار سناریوی بازیابی این رمزارز می افزاید. علاوه بر آن، خرس‌ها در طول هفته گذشته 6 بار سعی کردند که قیمت را به زیر این سطح حمایتی برسانند ، اما ناکام ماندند. این ممکن است نشان دهنده آن باشد که خریداران حاشیه‌ای در این مدت درحال انباشت این رمزارز بودند.

از این رو، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت AVAX ، یک رالی بازیابی را شروع کند و به سمت سقف نوسان 16 ژوئن(26 خرداد) در 18.68 دلار حرکت کند. با عبور از این سطح ، امکان مورد امتحان قرار گرفتن سطح 21.47 دلاری محتمل خواهد بود.

تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد

تکنیکال اولانچ (AVAX) 30 خرداد

از سوی دیگر، اگر قیمت AVAX با کندلی روزانه زیر سطح 14.75 دلاری بسته شود، این سطح به یک سطح مقاومتی تبدیل خواهد شد. در چنین شرایطی ، AVAX در مسیر سقوط 27 درصدی به سمت سطح حمایت پایدار بعدی در 10.70 دلار قرار خواهد گرفت.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT