سقوط ترا ۲ (LUNA)

سقوط ترا ۲ (LUNA) به میزان ۶۰ درصد

زمان مطالعه 2 دقیقه

ماه می(اردیبهشت-خرداد) با سقوط رمزارز لونا (LUNA) و استیبل کوین ترا یواس تی (UST) آغاز شد و در نهایت با عرضه ایردراپ ترا به پایان می رسد. با این حال، قیمت‌ رمزارز جدید شبکه ترا با نام تجاری جدید تنها پس از گذشت چند ساعت از آغاز گردش آن، افت شدیدی را تجربه می کند. در این پست به بررسی سقوط ترا ۲ (LUNA) می پردازیم.

سقوط ترا ۲ (LUNA)

دو کوان(Do Kwon) ، بنیانگذار شبکه ترا در راستای تدابیر خود برای احیای این شبکه ، بر روی تعدادی طرح پیشنهادی کار کرد. از بین بسیاری از این طرح ها، طرح ساخت یک زنجیره جدید به نام ترا (LUNA) و تغییر نام رمزارز پیشین آن به ترا کلاسیک (LUNC) با اکثریت آرا به تصویب رسید. این طرح همچنین شامل توزیع ایردراپ رمزارزهای جدید در بین هولدرها بود.

بنا بر اعلام ترا ، بلاک یک متعلق به بلاک چین جدید Terra در ساعات ابتدایی روز تولید شد. این درحالیست که ساعاتی پس از عرضه این رمزارز جدید، قیمت آن تا 60 درصد کاهش یافته است.

براساس داده ها، ترا 2.0 (LUNA) با قیمت حدود 17 تا 18 دلار عرضه شد. سپس قیمت آن به سطح 20 دلاری افزایش یافت.

با این حال،قیمت ترا در لحظه انتشار این خبر ، به سطح 5.09 دلاری کاهش یافته است. حجم معاملات آن با افزایش 4900 درصدی به 191.5 میلیون دلار رسیده است. بر اساس داده های وب سایت رمزارزی کوین مارکت کپ، ارزش بازاری خالص آن حدود 5  میلیارد دلار است. در همین حال ، ارزش رمزارز ترا کلاسیک به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و تقریبا صفر است.

صدور یک میلیون توکن جدید در بین هولدرها

پیش از این، شبکه ترا اعلام کرده بود که کاربران واجد شرایطی که ایردراپ لونا را دریافت می کنند، می توانند کیف پول خود را در زنجیره جدید بررسی کنند. . همچنین این شبکه افزود که میزان عرضه ایردراپ تنها به 1 میلیارد عدد محدود شده است.

منبع:coingape

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT