تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز اولانچ (AVAX) از 19 ژوئن (29 خرداد) الی 8 آگوست(17 مرداد) به میزان 126 درصد افزایش یافت. این روند صعودی بزرگ منجر به رسیدن قیمت به سقف نوسان 30.98 دلاری شد که با سقف ها و کف های قیمتی بالاتری دنبال شد. با اتصال خطوط روند به این نقاط نوسانی ، یک کانال موازی صعودی شکل می گیرد. در این پست به تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد

قیمت AVAX در 18 آگوست(27 مرداد) برای لحظاتی در اطراف سطح حمایت 25.47 دلاری به طور ثابت رنج زد تا اینکه پس از آن ، نزدیک به 20 درصد عقب نشینی کرد. این سقوط شدید و ناگهانی ، این آلتکوین را به زیر حمایت کانال صعودی رساند.

قیمت AVAX درحال حاضر در حدود کف حمایت 22.43 دلاری نوسان می کند و قاعدتا می تواند با افت 22 درصد به سمت تارگت 17.58 دلاری حرکت کند ، اما خریداران AVAX در کف کف حمایت 20.16 دلاری می توانند این روند نزولی را متوقف کرده و منجر به تغییر روند شوند.

تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد

تکنیکال اولانچ (AVAX) 31 مرداد

سناریوی دیگری که فعالان بازار باید آنرا زیر نظر داشته باشند، بازگشت اولانچ به شکاف معاملاتی چهار ساعته در 25.32 دلار است که پس ازآن ، قیمت به سمت سطوح 20.16 دلار یا 17.58 دلار کاهش می یابد. در چنین حالتی، فروشندگان کوتاه مدت می توانند با سود احتمالی 24 تا 30 درصد وارد بازار شوند.

از سوی دیگر، اگر قیمت AVAX ، سطح مقاومت 25.47 دلاری را به سطح حمایتی  خود تبدیل کند، نه تنها قیمت در داخل کانال موازی صعودی بهبود می یابد، بلکه سناریوی خرسی مذکور نیز باطل خواهد شد. در چنین حالتی، آغاز روند صعودی می تواند AVAX را در مسیر رشد به سمت سطح قیمت 30.20 دلاری قرار دهد.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: FXSTREET

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT