تکنیکال بیت کوین 30 خرداد

تحلیل تکنیکال بیت کوین 29 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

ظاهراً قرار است بیت کوین (BTC) یک هفته دیگر را با ضرر به پایان برساند زیرا گاوها موفق نشده اند سطوح قیمت بالای 20000 دلار را حفظ کنند. در حال حاضر، بزرگترین رمزارز بازار با کاهش 9.61 درصدی نسبت به روز گذشته، با قیمت 18519 دلار در حال معامله است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 29 خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 29 خرداد

این درحالی است که با افزایش نسبی ارزش‌ بازار سهام در پایان هفته، معامله‌گران ارزهای دیجیتال فکر می‌کردند که به زودی شاهد یک چرخش بزرگ در بازار خواهند بود ولی این فرضیه محقق نشد. اکنون ریسک آن وجود دارد که خریداران اولیه با گیر افتادن در معاملات زیانده شروع به کاهش این زیان کنند و با افزایش فشار فروش قیمت را همچنان پایین بکشند.

تکنیکال بیت کوین 29 خرداد

تکنیکال بیت کوین 29 خرداد

اکنون با از دست رفتن حمایت 19036 دلاری و ثبت پایین ترین سطح قیمت طی دو سال اخیر، قیمت به سرعت به سمت حمایت 16020 دلاری حرکت می کند. برخی از تحلیلگران معتقدند این منطقه می تواند در نهایت نقطه عطف مهمی برای بیت کوین باشد. ولی در صورت تاچ شدن کف قیمت در حدود تراز 16000 دلار، انتظار آغاز یک روند بهبود V شکل غیرمنطقی است به این دلیل که کاتالیزوری که در حال حاضر ارزهای دیجیتال را سرکوب می کند موضوعی نیست که یک شبه تغییر کند، بلکه مستلزم تغییری تدریجی است.

با تحلیل حرکات قیمت بیت کوین روی نمودار می بینیم که یک الگوی کانال نزولی در ناحیه حمایتی 17 تا 20 هزار دلار در حال شکل گیری است. این یک الگوی بازگشتی صعودی است و اگر قیمت بعد از سومین برخورد با مرز پایینی کانال برگشت کند و الگو را به سمت بالا بشکند، صعود کوتاه مدت به سمت سطح 24 هزار دلار و حتی منطقه عرضه 30 هزار دلاری محتمل خواهد بود.

علاوه بر این، اندیکاتور RSI یک واگرایی صعودی را با قیمت نشان می دهد که بیانگر احتمال بالای یک پولبک صعودی است. در مقابل، اگر قیمت نتواند الگوی مذکور را کامل کند، سقوط عمیق‌تر به سمت تراز 15 هزار دلار برای آن قریب‌الوقوع خواهد بود.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT