تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

در یکم جولای، قیمت دوج کوین به عنوان سیگنالی برای بهبود بالقوه، یک بریک آوت صعودی از یک روند نزولی داشت. با این حال، از آنجایی که احساسات مثبت ایجادشده پیرامون ETF بیت کوین کم‌رنگ می‌شود، بازار کریپتو هم در اواسط هفته شاهد رکود بود و چندین ارز دیجیتال، رالی بهبود خود را متوقف کردند. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۲

قیمت میم کوین اول بازار هم دوباره به خط روند شکسته‌شده برگشته تا پایداری خود را در قیمت‌های بالاتر ثابت کند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۸ تیر ۱۴۰۲

در اوایل جولای، خریداران دوج کوین اولین نشانه ضعف را نشان دادند؛ زیرا نتوانستند قیمت بالاتر از سطح ۰٫۷ دلار حفظ کنند. در نتیجه کاهش احساسات مثبت در بازار، قیمت دوج کوین شاهد پولبک به ۰٫۰۶۵ دلار است و در حال حاضر، کمی بالاتر از محل تلاقی خطوط روند حمایتی و مقاومتی قرار دارد.
این تلاقی می‌تواند حمایت مناسبی را برای خریداران جهت بازیابی حرکت صعودی ارائه دهد. معامله‌گران علاقه‌مند می‌توانند چند روز منتظر بمانند و قبل از شروع یک موقعیت خرید جدید، ثبات قیمت را در این سطح بررسی کنند.
یک کندل صعودی قوی در این آزمون مجدد می‌تواند فرصتی را برای ورود و افزایش احتمال به چالش کشیدن سطح ۰٫۰۷ دلار ایجاد کند. با خرید پایدار، قیمت دوج کوین می‌تواند تا منطقه مقاومتی ۰٫۰۷۵ و ۰٫۰۸۵ دلار هم افزایش یابد.
در مقابل، شکست به زیر خط حمایتی مذکور، می‌تواند سیگنال فروش قابل‌توجهی را نشان دهد. در چنین شرایطی، قیمت دوج کوین ممکن است با یک افت ۸٫۵ درصدی، به ۰٫۰۵۸ دلار و به دنبال آن، تا ۰٫۰۵۳ دلار کاهش یابد.
در این میان، قرار داشتن قیمت پایین‌تر از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، نشان می‌دهد که کمترین مقاومت در جهت نزولی وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت