تکنیکال دوج کوین 23 تیر

تحلیل تکنیکال دوج کوین 23 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) از 18 ژوئن(28 خرداد) الی 27 ژوئن(6 تیر) به میزان 60 درصد افزایش یافت و در اثر آن ، یک محدوده رنج که از 0.049 دلارالی 0.078 دلار امتداد می یابد ، را شکل داد. تلاش زودهنگام DOGE برای صعود به سطوح قیمتی بالاتر با شکست مواجه شد و منجر به اصلاح شدید آن به ناحیه خرید شد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 23 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 23 تیر

این ناحیه از 0.053 دلار الی 0.060 دلار امتداد می یابد و بسیار پایین تر از مرز میانی محدوده رنج مذکور است. چنین اصلاحاتی معمولا در ناحیه فوق متوقف شده و منجر به آغاز یک روند صعودی می شوند. برای دوج کوین نیز میتوان انتظار چنین رشدی را داشت.

تکنیکال دوج کوین 23 تیر

تکنیکال دوج کوین 23 تیر

با این حال، تنها مانعی که مسیر DOGE را مسدود می کند ، میانگین متحرک ساده 200 چهار ساعته (SMA) است. با عبور از این مقاومت ، این میم کوین برای جهش آماده می شود. در چنین شرایطی، قیمت دوج کوین به احتمال زیاد سقف محدوده در 0.078 دلار را مورد امتحان قرار خواهد داد. در برخی از شرایط، قیمت حتی می تواند به سطح مقاومت 0.082 دلاری نیز برسد.

علیرغم اینکه تمامی عوامل برای رشد دوج کوین ، مهیا به نظر میرسد ، اما بسته شدن کندلی روزانه زیر کف محدوده رنج در 0.049 دلار، سناریوی گاوی را باطل می کند. در چنین حالتی، DOGE به احتمال زیاد برای یافتن یک سطح حمایتی پایدار ، به سمت سطوح قیمتی پایین تر پیش خواهد رفت.

سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت دوج کوین دوباره به سطح 0.047 دلاری عقب نشینی کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT