تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد

تحلیل تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز سندباکس (SAND) نزدیک به دو هفته است که در داخل یک الگوی مثلث متقارن محدود شده است که حاکی از بلاتکلیفی فعالان بازار است. با این حال ، تعدادی از معامله‌گران از این آلت کوین در قیمت پاییتر خریداری کردند و قیمت آن را بالای مقاومت این الگو رساندند. رالی حاصل شده می تواند SAND را به میزان 143 درصد افزایش دهد. با این حال، یک خط روند مقاومت پویا ممکن است این رالی را متوقف کند. در این پست به تحلیل تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد

تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد

تکنیکال سندباکس (SAND) ۵ خرداد

روند نزولی ثابت در قیمت سندباکس (SAND) که در ماه آوریل(فروردین-اردیبهشت) قابل ملاحظه بود ، در ماه می(اردیبهشت-خرداد) شدت گرفت زیرا اکثر رمزارزها در این ماه فروش قابل توجهی را تجربه کردند. بنابراین، این آلتکوین در شش هفته گذشته حدود 70 درصد کاهش پیدا کرد و به کف قیمت پایین تری در 0.97 دلار رسید.

با این حال، خریداران SAND حمایت روانی 1 دلار را حفظ کرده اند و در اثر آن ، قیمت در محدوده ی ثابتی که در داخل الگوی مثلث متقارن قرار دارد ، نوسان می کند. این الگو تکینکال نماینگر فشار خرید وفروش در هر دو جهت بازار است که در نهایت ، به یکی از این جهات منتهی خواهد شد.

بنابراین، معامله گران می توانند این الگوی مثلث را به عنوان ناحیه بدون معاملات در نظر بگیرند و منتظر عبور قاطعانه قیمت از مقاومت ویا حمایت آن باشند که بر اساس آن به بازار وارد شوند.

شکست مقاومت این الگوی مثلث ، شرایط را برای صعود سندباکس مهیا می سازد. بنابراین، این رالی احتمالی ممکن است SAND را به 1.8 یا 2.8 دلار برساند و در شرایط بسیار گاوی، قیمت به سطح 3.64 دلاری جهش یابد.

در صورتی که قیمت نتواند در بالای خط روند نزولی تثبیت شود، ممکن است دوباره وارد مثلث شود و احتمال سقوط مجدد آن وجود دارد.

اندیکاتورهای تکینکال

RSI حاکی از افزایش مومنتوم گاوی در بازار است و در تایم فریم روزانه با قدرت روبه افزایش است.

DMAهای نزولی (20، 50، 100 و 200): قیمت از DMA 20 عبور کرده است. تبدیل شدن این سطح به سطح حمایتی ممکن است منجر به ادامه روند صعودی شود.

سطوح مقاومتی : 1.85 دلار و 2.5 دلار
سطوح حمایتی: 1 دلار و 0.88 دلار

منبع:coingape

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT