تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

سقوط اخیر بازار کریپتو منجر به کاهش شدید قیمت سولانا (SOL) هم شد. با این حال، در شرایطی که بازار بهبود خاصی نیافته، قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته شروع به بازیابی کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

سولانا طی ماه گذشته در پی افزایش مداوم قیمت و افزایش تقاضا در بازار، به ویژه در بخش میم‌کوین‌ها، بر بازار کریپتو مسلط شد. اما با شروع ماه آوریل، روند نزولی کلی بازار، منجر به کاهش ۳۰ درصدی قیمت SOL نیز شد.

قیمت سولانا در ۱۲ آوریل شروع به ریزش کرد و تنها طی ۲ روز، از ۱۶۴.۴۱ دلار به کف هفتگی خود در ۱۲۳.۹۹ دلار رسید. در پی این سقوط، ارزش بازار سولانا به شدت کاهش یافت و موجب سقوط این ارز دیجیتال در جدول برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار شد.

پس از گذشت چند روز، دوباره روند قیمت صعودی شده و در پی آن، سولانا به رتبه پنجم برترین ارزهای دیجیتال بازگشته است. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت سولانا با افزایشی ۳.۷ درصدی به ۱۴۰ دلار و ارزش بازار آن با افزایشی ۲.۱ درصدی به ۶۲ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به این ترتیب، به نظر می‌رسد که روند نزولی سولانا رو به پایان است؛ زیرا عوامل صعودی بالقوه‌ای در چارت‌ها مشاهده می‌شود که می‌توانند چشم‌انداز آینده آلتکوین‌ها را تغییر دهند.

در همین راستا، آرتور هیز (Arthur Hayes)، از متخصصین حوزه ارز دیجیتال، اعتقاد دارد روند نزولی سولانا پایان یافته و شرایط کنونی حاکی از صعودی شدن قیمت این ارز دیجیتال است.

همچنین، سایر اینفلوئنسرهای حوزه کریپتو مانند آستین آرنولد (Austin Arnold) و جیمز (James) نیز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت سولانا به زودی به ۳۶۰ دلار خواهد رسید.

در این میان، تحلیل تکنیکال سولانا نشان می‌دهد که قیمت این دارایی در حال ایجاد یک الگوی کف گرد (rounding bottom) است که در نهایت منجر به صعود قیمت خواهد شد. همچنین، به‌روزرسانی‌های اخیر شبکه برای حل مشکلاتی نظیر ازدحام هم می‌توانند کاتالیزوری برای افزایش قیمت باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT