تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از بهترین عملکرد‌ها را در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر به ثبت رساند. قیمت این توکن در بازه روزانه حدود ۳.۷۵ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۰۰۰۲۲۴۲ دلار رسیده است. در این پست به تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

این افزایش قیمت را می‌توان به عوامل مهم و متعددی مانند افزایش شدید نرخ توکن‌سوزی نسبت داد. تیم توسعه‌دهنده شیبا طی هفته گذشته تقریباً ۸۰۰ میلیون توکن را سوزاند.

تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل قیمت شیبا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هدف نهایی برنامه توکن‌سوزی، کاهش موجودی بسیار بالای توکن SHIB است که با گذشت زمان، آن را کمیاب‌تر و به صورت بالقوه ارزشمندتر خواهد کرد.

عامل دیگر افزایش قیمت، بهبود وضعیت شبکه لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) است. تعداد تراکنش‌های روزانه در این شبکه اخیراً افزایش یافته و تعداد کل تراکنش‌ها از سطح ۴۰۰ میلیون فراتر رفته است.

این افزایش قیمت شیبا همچنین در راستای رشد بازار میم‌کوین‌ها به وقوع پیوسته است. میم‌کوین‌های برتر مانند دوج‌کوین (DOGE)، سگ‌کلاهدار (WIF)، فلوکی اینو (FLOKI) و بانک (BONK) طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قیمت خود بوده‌اند.

در این میان، بهترین عملکرد در حوزه‌ میم‌کوین‌ها مربوط به یکی از میم‌کوین‌های با تم گربه شبکه سولانا به نام کت این اِ داگز ورلد (MEW) است که قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

از دیگر میم‌کوین‌هایی که طی ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل‌قبولی را تجربه کرده‌اند، می‌توان به پپه (PEPE) با افزایش ۸ درصدی و سلرف (SLERF) با افزایش ۱۳ درصدی اشاره کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT