تحلیل تکنیکال سولانا 19 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت رمزارز سولانا (SOL) پس از اینکه کف های  بالاتر و سقف های  پایین تر ایجاد کرد  ،حاکی از تحت فشار قرار گرفتن شدید SOL است . با این حال، تلاش اخیر این آلت کوین برای رسیدن به سطوح بالاتر در 8 آگوست (17 مرداد) منجر به ایجاد سقف پایین تری در 43.77 دلار شد. در حال حاضر، این آلت کوین بین موانع 44.37 دلار و 38.22 دلار معامله می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 19 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا 19 مرداد

اگرچه ممکن است این رمزارز درراستای جبران بخشی از ضرر و زیان های خود افزایش یابد ، اما وضیعت کلی این بازار در حال حاضر به سمت خرس ها تغییر جهت می دهد. بنابراین، سرمایه گذاران باید منتظر نوسانات ثابت قیمت سولانا بین موانع فوق الذکر باشند که به دنبال ان ، سطح حمایت 38.22 دلاری از دست میرود.

تکنیکال سولانا 19 مرداد

تکنیکال سولانا 19 مرداد

در این صورت ، SOL در مسیر سقوط 17 درصدی به سمت حمایت 31.66 دلاری قرار می گیرد. این سطح به عنوان یک سطح حمایتی عمل می کند، اما ممکن است قیمت به دلیل نقدینگی موجود در زیر آن ، به زیر این سطح نیز برسد. در شرایط بسیار نامطلوب ، این سطح حمایتی از بین خواهد رفت و قیمت سولانا ممکن است سطح حمایت هفتگی در 24.52 دلار را مجددا مورد امتحان قرار دهد.

از سوی دیگر، اگر قیمت سولانا بتواند از سطح حمایت 38.22 دلاری جهش یابد و از مانع 47.43 دلار عبور کند،  این منجر به بی اعتباری سناریوی خرسی خواهد شد

در چنین شرایطی ، قیمت سولانا می تواند به سمت سطح مقاومت 59.31 دلاری حرکت کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT