تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

زمان مطالعه 3 دقیقه

شبکه لونا کلاسیک و رمز بومی آن LUNC سکه و زنجیره اصلی هستند که با “Classic” در نام خود قابل شناسایی هستند. فروپاشی زنجیره Terra در ماه مه با یک ژوئن پرتلاطم همراه شد. فورک در اواخر ماه مه ارز لونا (LUNA) و لونا کلاسیک (LUNC) را به وجود آورد، با زنجیره جدید Terra که به TerraUSD متصل نشده بود. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

با توجه به عملکرد قیمت، LUNC چند ماه آرام در جولای و آگوست داشت. سپتامبر شاهد افزایش 160درصدی سکه در اوج خود بود و در حال حاضر شاهد یک عقب نشینی می باشد.

آیا LUNC می تواند به معامله گران کوتاه مدت فرصت خرید ارائه دهد؟

چارت 2 ساعت ارز لونا کلاسیک 

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

مجموعه ای از سطوح فیبوناچی اصلاحی (زرد) بر اساس حرکت از 0.00022 دلار به 0.00059 دلار رسم شد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت درست بالاتر از سطح اصلاحی 50 درصدی در حال حرکت بود. از طرفی سطح اصلاحی 61.8 درصد با منطقه تقاضا برای لونا کلاسیک (LUNC) تلاقی می شود.

چند روز پیش قیمت از 0.00034 دلار افزایش یافت. این افزایش به خودی خود یک پامپ 74 درصدی به شمار می رود. روز گذشته معاملات شاهد یک کندل نزولی در نمودار 2 ساعته بودیم که سطح اصلاحی 61.8٪ را تست کرد.

بازگشت مجدد به سطوح پایین تر ممکن است در آخر هفته رخ دهد. چنین کاهشی فرصتی برای خرید ایجاد می کند. در غیر این صورت و به منظور باطل کردن روند صعودی قیمت لونا کلاسیک به 0.000325 دلار و یا سطوح پایین تر می رسد.

بررسی شاخص ها

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

تحلیل تکنیکال لونا 21 شهریور

شاخص قدرت نسبی (RSI) در ساعات اخیر به زیر سطح خنثی 50 سقوط کرد. این حرکت نزولی کوتاه مدت را برجسته می کند. با این حال، حرکت نزولی هنوز قوی نبوده و روند کلی صعودی باقی ماند. شاخص RSI استوکستیک نیز به منطقه اشباع فروش رسیده است و اندکی به ایده پامپ یا افزایش قیمت در ساعات آینده قدرت می بخشید. این می تواند آینده ارز لونا کلاسیک را برای طرفداران خود درخشان سازد.

تغییرات شاخص OBV بسیار دلگرم کننده تر بود. در ماه سپتامبر مجموعه ای از پایین ترین سطح ها را تشکیل داده است. رشد صعودی نشان دهنده افزایش تقاضا برای LUNC بود. این می تواند باعث افزایش بیشتر رالی شود. در این صورت کارشناسان پیش بینی می کنند که لونا کلاسیک 1 دلاری به حقیقت می پیوندد.

جمع بندی

این اندیکاتورها به سمت یک رالی صعودی برای لونا کلاسیک در روزهای آینده اشاره کردند، اگرچه عقب نشینی در حال انجام است. اقدام قیمت نشان داد که یک فرصت خرید خوب می تواند در سطح 0.00036 دلار ایجاد شود.

اگرچه بیت کوین طی چند روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، اما روند بلندمدت آن نزولی است. از این رو، گاوهای نر LUNC ممکن است بخواهند به طور تهاجمی سود ببرند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT