صعود لونا کلاسیک

صعود لونا کلاسیک به 30 ارز برتر

زمان مطالعه 2 دقیقه

جامعه لونا کلاسیک قیمت LUNC را با موفقیت به هدف 0.0005 دلار رسانده است. Terra Classic با ارزش بازاری نزدیک به 3.5 میلیارد دلار اکنون وارد لیست 30 ارز دیجیتال برتر شده است. قیمت در یک روز بیش از 55 درصد و در 10 روز گذشته 300 درصد افزایش یافته است. با پیش بینی پیشنهاد مالیات 1.2 درصدی، جامعه هدف کوتاه مدت 0.01 دلار را در نظر گرفته است. در این پست به صعود لونا کلاسیک می پردازیم.

صعود لونا کلاسیک به 30 ارز برتر

لونا کلاسیک (LUNC) شاهد حمایت بی سابقه جامعه است. با ادامه حجم معاملات گسترده روزانه بیش از 2 میلیارد دلار، قیمت LUNC اکنون به هدف 0.0005 دلار رسیده است. جالب اینجاست که Terra Classic اکنون طبق داده های سایت کوین مارکت کپ به یکی از 30 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است.

قیمت LUNC در طول بحران سقوط 37000 درصد از پایین ترین سطح خود افزایش یافته است. در واقع، قیمت در 10 روز گذشته نزدیک به 350 درصد جهش کرده است که دلیل آن را توکن سوزی لونا کلاسیک، سرمایه گذاری، پروژه سازی، آموزش اکوسیستم و فعالیت های حاکمیتی است. بیش از 500 میلیارد توکن LUNC در حال حاضر استیک شده است و تقریباً 3.62 میلیارد توکن LUNC سوزانده شده است.

صعود لونا کلاسیک

صعود لونا کلاسیک

در 24 ساعت گذشته، قیمت LUNC بیش از 55 درصد افزایش یافته است که تحت حمایت حجم معاملات قوی بیش از 2.75 میلیارد دلار است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته 0.0003406 دلار و 0.0005386 دلار است. ارزش بازار تقریباً 3.5 میلیارد دلار است که مونرو، استلار، بیت کوین کش و سایر ارزهای رمزنگاری محبوب را پشت سر می گذارد.

جامعه اوایل این هفته روی هدف کوتاه مدت 0.01 دلار تصمیم گرفت. اگر Terra Classic به ثبت حجم معاملات روزانه بیش از 2 میلیارد دلار ادامه دهد، هدف قیمت ممکن است در بازه زمانی کوتاهی به این اهداف دست یابد.

در حال حاضر، جامعه Terra Classic به نظر می‌رسد که پیشنهاد 1.2% رای‌ گیری مالیات را تصویب کند، که برای رای‌گیری در 10 سپتامبر تنظیم شده است. در صورت تصویب، مالیات 1.2% تا 20 سپتامبر اجرا می‌شود. در حال حاضر، صرافی‌های رمزنگاری مانند MEXC Global، KuCoin، Gate.io و CoinInn موافقت کرده اند که از این پیشنهاد حمایت کنند. همچنین بایننس حمایت از پیشنهاد توکن سوزی را اعلام کرد که این برای جامعه بسیار بزرگ خواهد بود.

طرح مالیات 1.2 درصدی

پیشنهاد حاکمیتی “تغییر پارامتر مالیاتی 1.2٪” به دنبال تغییر مالیات به 1.2٪ و کاهش مالیات برای فعالیت های زنجیره ای مانند نقل و انتقالات LUNC و USTC بین کیف پول ها و قراردادهای هوشمند است.

هدف جامعه این است که لونا کلاسیک (LUNC) را با این پیشنهاد کاهش دهد. این پیشنهاد باعث افزایش نرخ سوزاندن توکن های LUNC و کاهش عرضه کلی می شود. از طرفی این امر موجب می شود قیمت (LUNC) افزایش یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT