قیمت لونا 7 دلار شد

قیمت لونا 7 دلار شد | پامپ قیمت لونا و ورود آن به لیست 60 رمز ارز برتر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت لونا (LUNA) تقریباً به 7 دلار رسیده است و تنها در چند ساعت بیش از 200٪ افزایش یافته است. افزایش قیمت توسط حجم معاملات عظیم بیش از 3 میلیارد دلار پشتیبانی می شود که 850 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. اخیراً، جامعه Terra با موفقیت قیمت لونا کلاسیک (LUNC) را به هدف 0.0005 دلار رساند، یعنی این رمز ارز تنها در عرض 10 روز 300 درصد افزایش یافته است. از طرفی کارشناسان پیش بینی می کنند که ارز لونا ممکن است به زودی به 10 دلار برسد. قیمت لونا 7 دلار شد .

قیمت لونا 7 دلار شد

توکن‌های Terra شاهد یک پامپ عظیم هستند، زیرا جامعه Terra به دنبال بازگشت تاریخی است. انجمن Terra قیمت ارز لونا (LUNA) را به هدف 10 دلار می رساند.

مشابه لونا کلاسیک (LUNC)، حجم معاملات روزانه معاملات لونا (LUNA) تنها در چند ساعت به بیش از 3 میلیارد دلار رسید. پایین و بالاترین قیمت 24 ساعته 1.90 دلار و 6.91 دلار است. بنابراین، جهش بیش از 200 درصدی ثبت شد که قیمت را به تقریباً 7 دلار رساند.

علاوه بر این، Terra اکنون وارد لیست 60 ارز دیجیتال برتر شده است و در سایت کوین مارکت کپ در رتبه 58 قرار دارد. ارزش بازار لونا 760 میلیون دلار است. دیروز، جامعه لونا کلاسیک را برای رسیدن به هدف 0.0005 دلار تحت فشار قرار داد و LUNC را در لیست 30 ارز دیجیتال برتر قرار داد.

قیمت لونا 7 دلار شد

قیمت لونا 7 دلار شد

از طرفی بسیاری از طرفداران این پروژه معتقدند راه زیادی تا رسیدن به لونا کلاسیک 1 دلاری باقی نمانده است!

طبق داده‌های Coinglass، در بین 13 میلیون دلار از کل انحلال‌های LUNA در 24 ساعت گذشته، بیش از 11 میلیون دلار معامله فروش (Short) منحل شد. Okex، CoinEx و Huobi تقریباً 80٪ از معاملات فروش نقد شده را تشکیل می دهند این در حالی بود که قیمت یک رالی صعودی را پیش گرفته بود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت LUNA پس از رزرو سود جزئی با قیمت 5.79 دلار معامله می شود.

بازیابی قیمت لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) از زمان بحران 37000٪ افزایش یافته است. انجمن با موفقیت به هدف 0.0005 دلار رسیده است و اکنون به نظر می رسد هدف بعدی 0.01 دلار باشد.

علاوه بر این، چندین صرافی از جمله Binance، KuCoin، Huobi، MEXC Global، Gate.io، CoinInn و دیگران از پیشنهاد مالیات 1.2 درصدی جامعه Terra حمایت کرده‌اند. این پیشنهاد در دست رای گیری است و این در حال حاضر نشان می دهد که جامعه و اعتبار دهندگان قبلاً این پیشنهاد را تایید کرده اند.

جامعه امیدوار است بایننس به زودی کاهش مالیات 1.2 درصدی را بر روی فعالیت های خارج از زنجیره مانند معاملات اسپات و مارجین اعمال کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT