تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

روند اصلاحی اخیر در بازار رمزارزها ، فروشندگان را در چرخه خرسی بازار همراهی کرد و در نتیجه آن، قیمت پنکیک سواپ(CAKE) به سمت خط روند صعودی عقب نشینی کرد تا مومنتوم گاوی خود را جبران کند. اگر فشار خرید ، احساسات منفی بازار را پشت سر بگذارد، قیمت CAKE می تواند به سطح 5 دلاری بهبود یابد. در این خبر به تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد

تعدادی از رمزارزها با توجه به روند اصلاحی فعلی به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و به سمت کف قیمتی سال 2022 حرکت می کنند. با این حال، قیمت CAKE ، در داخل یک الگوی کنج گسترده  حفظ می شود.

قیمت CAKE در مجموع 25 درصد سقوط کرد و حمایت خط روند صعودی (3.55 دلار) را مجددا مورد امتحان قرار داد. این آلت کوین امروز با رشد 1.09 درصد به دنبال تغییر روند و جهش از این حمایت است.

با این حال، حجم معاملات کم است و نمی توان بر اساس آن آغاز یک روند صعودی دیگر را تایید کرد. اما در صورتی که خریداران به دنبال آغاز یک روند صعودی باشند ، قیمت CAKE ممکن است وارد یک چرخه صعودی دیگر در این الگو شود و به مرز 5 دلاری برسد.

تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد

تکنیکال پنکیک سواپ 30 مرداد

با این حال، ماهیت این الگوی خرسی ، افزایش فشار فروش است که قیمت در اثر آن ، به زیر حمایت این خط روند میرسد. بنابراین، تا زمانی که قیمت از مقاومت این الگوی خارج نشود  ، سناریوی خرسی معتبر می ماند و   قیمت CAKE در معرض خطر یک اصلاح شدید قرار دارد.

در صورتی که فروشندگان ، این رمزارز را به زیر حمایت خط روند برسانند، قیمت CAKE به میزان 30 درصد کاهش خواهد یافت و به سمت کف حمایت سال جاری میلادی (2.61 دلاری )  حرکت خواهد کرد.

اندیکاتورهای تکنیکال

EMA ها: متحرک نمایی متحرک 50 و 100 روزه حاکی از نوسانات روبه رشد قیمت در بازه کوتاه مدت است ، اما قرارگیری این EMA ها در بالای پنکیک سواپ ، روند صعودی این رمزارز را می تواند متوقف کند.

شاخص RSI: کاهش قابل توجه  شیب RSI روزانه نشان دهنده خریداری بیش از حد این رمزارز در زمان بازیابی آن است. از این رو ، تداوم روند بازیابی می تواند به خوبی پیش برود. با این حال، با توجه به اینکه شیب این اندیکاتور زیر 50 درصد است ، احساسات در میان معامله گران ، منفی است.

سطوح مقاومت: 4.2 و 4.56 دلار
سطوح حمایتی: 3.54 و 3.23 دلار

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع:coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT