تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز پولکادات (DOT) از 13 می(23 اردیبهشت) درحال رنج زنی بود و به طور مداوم به سقف ها و کف های قیمتی پایین تر رسید . در 2 ژوئن(12 خرداد)، گاوهای DOT به نظر می‌رسد که وارد عمل شده‌ و منجر به ثبت یک کف قیمتی بالاتر شدند. در نتیجه، پرایس اکشن این رمزارز در 16 خرداد به میزان 4 درصد رشد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد

اگر قیمت پولکادات در همین راستا به حرکت خود ادامه دهد ، با یک خط روند نزولی روبه رو خواهد شد که به وسیله سقف های پایین تر شکل گرفته است. پس از آن ، میانگین متحرک ساده 100 چهار ساعته (SMA) در 9.76 دلار دنبال خواهد شد.

سطح مقاومت 10.37 دلاری ، عاملی دیگری است که در مقابل روند صعودی پولکدات قرار دارد. بنابراین، این منطقه مقاومتی که از 9.76 دلار تا 10.37 دلار امتداد می‌یابد، روند صعودی را دشوار خواهد کرد. پس از آن، SMA 200 چهار ساعته در 10.75 دلار دنبال خواهد شد.

اگر قیمت پولکادات بتواند با کندلی چهار ساعته در بالای این سطح بسته شود و آن را به یک سطح حمایتی تبدیل کند ، احتمال آغاز یک روند صعودی بیشتر خواهد شد. در چنین شرایطی ، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که DOT ​​با رشد 26 درصدی به مقاومت 13.65 دلاری برسد.

تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد

تکنیکال پولکادات (DOT) ۱۶ خرداد

با توجه به اینکه عبور پولکادات از این سطوح مقاومتی دشوار به نظر میرسد ، ریجکت و عقب نشینی این رمزارز از هر یک از این سطوح می تواند سناریوی خوشبینانه مذکور را محدود کند. با بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح 9.20 دلاری ، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

در چنین حالتی، قیمت پولکادات می‌تواند در حدود سطح حمایت فوری خود در 8.51 دلار نوسان کند و در صورت تداوم افزایش فشار فروش، قیمت به سطح 7.10 دلاری سقوط خواهد کرد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT