تحلیل قیمت آستار (ASTR)

تحلیل قیمت آستار (ASTR)

زمان مطالعه 2 دقیقه

به دنبال صعود بازار ارز دیجیتال در آستانه تایید احتمالی ETF اسپات بیت کوین، سرمایه‌گذاران باهوش برای کسب بازدهی بیشتر، تمرکز خود را به ارزهای دیجیتال با ارزش بازار پایین معطوف کرده‌اند. این جواهرات پنهان که اغلب در سایه غول‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم نادیده گرفته می‌شوند، پتانسیل رشد قابل توجهی دارند. در این پست به تحلیل قیمت آستار (ASTR) می پردازیم.

تحلیل قیمت آستار (ASTR)

آستار متأثر از وجود احساسات صعودی در سراسر بازار ارز دیجیتال، از اواخر اکتبر روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده و قیمت آن پس از تشکیل یک الگوی کف دوقلو، افزایش یافته است.

تحلیل قیمت آستار (ASTR)

تحلیل قیمت آستار (ASTR)

طی این روند صعودی، قیمت با رشد ۳۹۰ درصدی، از کف ۰.۰۳۸۵ دلار به سقف جدید ۰.۱۸۹۶ دلار رسیده است.
در ۲۶ دسامبر، قیمت ASTR موفق شد بر مقاومت خط گردن الگوی کف دوقلو در ۰.۱۱۶ دلار غلبه کند که نقطه عطفی در روند صعودی آن بود.

در زمان انتشار این خبر، قیمت ASTR در حدود ۰.۱۸۷ دلار است و افزایش حجم معاملات آن، نشان‌دهنده وجود روند بهبود قوی در بازار است. الگوی موجود در چارت این ارز دیجیتال حاکی از افزایش بیشتر قیمت، احتمالاً تا ۲۰ درصد دیگر است. در این صورت، قیمت به ۰.۲۰۴ دلار خواهد رسید.

در این سناریو، انتظار می‌رود خریداران قیمت را به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی برسانند و یک روند صعودی جدید را ایجاد کنند.

در این میان، شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADI) در بالاترین سطح (۶۹ درصد) قرار دارد که نشان می‌دهد خریداران ممکن است قبل از ادامه صعود، یک اصلاح قیمت را تجربه کنند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT