تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI در ۱۳ دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال SEI، توکن بومی شبکه اس‌ای‌آی (Sei)، یک بلاکچین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، دیروز در ۲ ژانویه به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۰.۸ دلار رسید. در این پست به تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI می پردازیم.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

در همین حال، ارزش بازار SEI هم از ۱.۸ میلیارد دلار فراتر رفت و به این ترتیب، این رمزارز اکنون در رتبه ۵۳ بازار قرار دارد و رمزارزهایی مانند اکسی اینفینیتی (AXS) و فانتوم (FTM) پیشی گرفته است.

علاوه بر افزایش قیمت، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه اس‌ای‌آی نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. طبق گزارش DefiLlama، در حال حاضر TVL اس‌ای‌آی به ۵.۶ میلیون دلار رسیده که در مقایسه با ماه اوت، ۳۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

یکی از عواملی که ممکن است در روند صعودی SEI نقش داشته باشد، رشد میم کوین سیان (SEYAN) است. قیمت SEIYAN که به‌ عنوان یک توکن شبکه SEI شناخته می‌شود، در ۲ ژانویه به ۰.۰۷ دلار، بالاترین حد تاریخی خود رسید. SEIYAN با افزایش ۳۸۰ درصدی در هفته گذشته، توجهات را به خود جلب کرد.

هیجانات پیرامون میم کوین‌ها فقط مختص SEI نیست. در ماه دسامبر، سولانا (SOL) هم شاهد افزایش فوق‌العاده‌ حجم معاملات و فعالیت‌های خود بود که عمدتاً به ظهور ارزهای دیجیتال مبتنی بر جامعه مانند آنالوس (ANALOS) و dogwifhat (WIF) نسبت داده شد. با این حال، به خاطر داشته باشید که میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و ارزش آن‌ها به راحتی بالا و پایین می‌رود.

رشد SEI همچنین ممکن است از روند کلی بازار ارزهای دیجیتال ناشی شده باشد. روز گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ از مرز ۴۵ هزار دلار فراتر رفت که احتمالاً به دلیل تایید مورد انتظار یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات در ایالات متحده است.

در واقع، رشد بازار به SEI محدود نشده و ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم (ETH)، پولکادات (DOT) و … نیز سود زیادی برده‌اند.

cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT