تحلیل قیمت الروند (EGLD)

تحلیل قیمت الروند (EGLD) ، کاردانو (ADA) و نئو (NEO)

زمان مطالعه 3 دقیقه

در حالی که نوسان کانال بالا را ادامه داد، کاردانو یک صلیب طلایی دید. از سوی دیگر، الروند و نئو طی دو هفته گذشته شاهد افزایش کانال صعودی محکمی بودند، اما اکنون با آماده شدن برای عقب نشینی کوتاه مدت، واگرایی نزولی با RSI خود ایجاد کردند. در این مقاله به تحلیل قیمت الروند (EGLD) و سایر ارزها می پردازیم.

تحلیل قیمت الروند (EGLD)

از زمانی که ATH در 23 نوامبر نزدیک به 544 دلار رسید، EGLD به شدت کاهش یافت، همانطور که توسط خط روند نزولی (زرد) در نمودار 4 ساعته آن مشهود است.

تحلیل قیمت الروند (EGLD)

تحلیل قیمت الروند (EGLD)

پس از فروش اخیر، گاوها با قیمت 118.2 دلار وارد عمل شدند و حمایت شش ماهه را حفظ کردند. در نتیجه، مرحله بهبودی شاهد افزایش چشمگیر 76.9 درصدی (از پایین ترین سطح پنج ماهه خود در 22 ژانویه) بود که به بالای 185 دلار رسید. در طی این مرحله، خط روند 11 هفته ای خود را نیز شکست (مقاومت قبلی، زرد).

در زمان انتشار، آلروند (ELGD) با قیمت 183.9 دلار معامله می شد. RSI در حالی که در 7 فوریه وارد منطقه اشباع خرید شده بود، قیمت را به هم مرتبط کرد. از آن زمان، زمانی که برای آزمایش حمایت 60 مارکی حرکت می کرد، یک واگرایی نزولی (زرد) با قیمت ایجاد کرد. علاوه بر این، نشانگر Squeeze Momentum اکنون نقاط سیاهی را به تصویر میکشد که به یک فاز نوسان کم اشاره می کند.

تحلیل قیمت ارز کاردانو (ADA)

آلت کوین کاردانو 44.2 درصد (از 18 ژانویه) سقوط کرد و در 22 ژانویه به پایین ترین سطح 9 ماهه خود رسید. با این حال، ADA با عبور از 1.12 دلار، شاهد بهبود 32.2 درصدی بود. از آن زمان، نیم خط کانال بالا (سفید، خط چین) پشتیبانی قوی را به خود اختصاص داده است.

تحلیل قیمت ارز کاردانو (ADA)

تحلیل قیمت ارز کاردانو (ADA)

توجه به این نکته حیاتی است که SMA 20 (قرمز) در 9 فوریه به بالای 50/200 SMA جهش کرد و یک لبه صعودی را تایید کرد. اکنون، مقاومت فوری نزدیک به 1.2 دلار بود و به دنبال آن خط روند بالایی کانال صعودی (سفید) قرار گرفت.

در زمان انتشار، ADA با 1.176 دلار معامله شد. طی دو روز گذشته، کاهش قابل توجهی در فشار خرید را شاهد بود زیرا RSI از منطقه بیش از حد خرید به سمت نیم خط حرکت کرد. اما به نظر می رسید گاوها از حمایت خط وسط حمایت می کردند. هر نزدیک شدن به زیر این سطح باعث سقوط به سمت سطح 1.12 دلار می شود.

تحلیل قیمت ارز نئو (NEO)

پس از رسیدن به بالاترین سطح 3 ماهه خود در 6 سپتامبر، NEO شاهد فروش های متعدد و در عین حال از دست دادن قیمت های مهم بوده است. آخرین میزان فروش به کاهش 37 درصدی (از 19 ژانویه) اشاره کرد زیرا این آلت کوین در 24 ژانویه به پایین ترین حد یک ساله خود رسید.

تحلیل قیمت ارز نئو (NEO)

تحلیل قیمت ارز نئو (NEO)

در حالی که گاوها از سطح 16.4 دلار دفاع کردند، ارز نئو (NEO) از آن زمان با به چالش کشیدن مقاومت 24 دلاری، بازگشت سرمایه تقریباً 58 درصدی را ثبت کرد. پشتیبانی فوری نزدیک به خط وسط کانال بالا قرار داشت.

در زمان انتشار، 87.5% کمتر از ATH خود در 24.78 دلار معامله شد. RSI در منطقه ای که بیش از حد خرید بود ایستاد و در عین حال یک واگرایی نزولی با قیمت ایجاد کرد. بازگشت از این سطح برای آزمایش علامت 56 محتمل است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT