صعود کاردانو

صعود کاردانو به پنج ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

با وجود این که کاردانو تنها کسری از تراکنش های کارمزد رقیب را در بر می گیرد، این کوین توانست از نظر حجم معاملات روزانه از اتریوم سبقت بگیرد. در این خبر به بررسی صعود کاردانو می پردازیم.

صعود کاردانو

وقتی صحبت از حجم معاملات تنظیم شده به میان می آید، رقابت بسیار نزدیک کاردانو (ADA) و اتریوم (ETH) را شاهد هستیم.

صعود کاردانو

صعود کاردانو

لازم به ذکر است که در طول 24 ساعت گذشته، کاربران Cardano تنها 66,058 دلار بابت هزینه تراکنش ها پرداخت کرده اند. این در حالی است که کاربران Ethereum مبلغ 44.74 میلیون دلار برای هزینه تراکنش های خود پرداخته اند.

مادامی که منتقدین با “زنجیره ارواح” خطاب کردن کاردانو، به آن بی اعتنایی می کنند، می توان دید که dApps برجسته ای وجود دارند که بر روی این شبکه با ساز و کار اثبات سهام کار می کنند. dApp هایی از جمله Ardana, صرافی غیر متمرکز Maladex, پروتکل بانکی غیر متمرکز MELD, و بازار توکن های غیر مثلی CNFT.IO.

همانطور که قبل تر گزارش آن منتشر شد، صرافی غیر متمرکز Sundaeswap که مبتنی بر شبکه Cardano می باشد، به تازگی اعلام کرد که شبکه اصلی خود را در پنجشنبه پیش رو راه اندازی خواهد کرد.

مدیر کاردانو در شرکت Input Output یعنی ، John Woods، به بسیاری از راه حل های مقیاس پذیری اشاره کرد که قرار است در سال 2022 اعمال شوند. او همچنین گفت پروژه های بسیاری هستند که در حال تکمیل می باشند.

بسته به این که در زمان معین چقدر مشغول است، شما ممکن است برای انجام تراکنش خود، چند دقیقه اضافی نیز داشته باشید. با این حال، ما یک برنامه بسیار دقیق برای مقیاس پذیری داریم.

در هفته گذشته، هم بنیانگذار اتریوم یعنی ویتالیک بوترین، در یک پست در فضای مجازی، یک نظرسنجی از مخاطبان خود به عمل آورد. در این نظرسنجی او از کاربران پرسید که به نظر آنها، تا سال 2035، کدام جایگزین اتر می تواند به ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل شود.

در این نظرسنجی، Cardano بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

بازگشت Cardano به 5 رمز ارز برتر

قیمت توکن بومی این شبکه یعنی ADA، با توجه به داده های کوین مارکت کپ، 7 درصد افزایش داشته است. این توکن در هفته گذشته بیش از 26 درصد رشد داشته است.

اکنون ADA از نظر مارکت کپ، با سبقت گیری از سولانا (SOL) و USD Coin، پنجمین رمز ارز برتر بازار به شمار می آید.

منبع: یو تودی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمدرضا گفت:

    برنامه نویسی و بستر کاردانو خیلی عالیه و در اینده کاردانو به یکی از بهترین ارزهای دییجتال تبدیل میشه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT