تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ | آیا ۵۰ هزار مقاومت بیت کوین است ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین 100,000 دلاری احتمالاً اتفاق نمی افتد، اما تحلیلگران معتقدند که BTC می تواند سال را بالای 50,000 دلار به پایان برساند و اوایل سال 2022 را با بالاترین رکورد تاریخی جدیدی آغاز کند. در این خبر به تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱

معامله گران صعودی قیمت بیت کوین را تا پایان سال 100000 دلاری پیش بینی کرده بودند، اکنون با این واقعیت کنار می آیند که ممکن است این قیمت برای پایان سال 2021 خیلی منطقی نباشد. با این حال تحلیل ها نشان می دهد برترین ارز دیجیتال حداقل می تواند سال را بالای 50000 دلار به پایان برساند.

داده‌های بازار و قیمت ارزهای دیجیتال نشان می‌دهند که جهش قیمتی که در بیت‌کوین به دنبال اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو مشاهده شد، تقریباً از بین رفته است و در 48 ساعت گذشته قیمت به 45500 دلار رسیده است و از ظاهر چیزها، قیمت می تواند حتی بیشتر کاهش یابد.

رفتار بیت کوین منعکس کننده عملکرد قیمتی ماه می است

تحلیلگر مستعار توییتر، «رکت کپیتال»، قیمت فعلی را با تجمیع مشاهده شده در ماه می تا جولای مقایسه کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

BTC هنوز در میان این دو خط میانگین نمایی متحرک (EMA) بازار صعودی کلیدی در حال تثبیت است. درست مانند ماه مه 2021 (دایره زرد).

اگر الگوی مشابهی وجود داشته باشد، قیمت بیت کوین می‌تواند به تثبیت ادامه دهد و برای 6 تا 8 هفته دیگر پیش از از سرگیری روند صعودی خود، پایین بیاید.

44000 دلار می تواند “کف قیمت” باشد

سناریوی مشابهی توسط مایکل ون د پوپ پیش‌بینی شده بود، که نمودار زیر را منتشر کرد که در آن یک طرح کلی از نحوه عملکرد قیمت بیت‌کوین در چند ماه آینده نشان می‌داد.

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

بر اساس نمودار ارائه شده، ون دی پوپ احتمال کاهش دیگری به محدوده 44000 دلار را می بیند که با بازگشت به سطوح فعلی برای یک دوره کوتاه مدت تثبیت و سپس از سرگیری روند صعودی دنبال می شود.

نوسانات در احساسات بازار، قدرت اساسی روند را تغییر نمی دهد

آخرین اطلاعات از تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال «TechDev» به دست آمد که نمودار زیر را منتشر کرد که نمای کلان بیشتری از عملکرد قیمت بیت‌کوین پس از هر چرخه هاوینگ را نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

تحلیل قیمت بیت کوین تا پایان سال

TechDev دو چرخه قبلی را بررسی کرد که در آن قیمت BTC دوره‌های نوسان شدیدی را تجربه می‌کرد و پس از آن یک رالی در مرحله آخر و سناریوی بالارفتن به بالاترین سطح تاریخ به دنبال داشت.

علیرغم نوسانات متعدد در احساسات در 2 هفته گذشته، بیت کوین در همان موقعیت کلان و صعودی قرار دارد.

توییت‌ها و پاسخ‌های بعدی به یک چشم‌انداز کلی صعودی برای BTC در درازمدت برای TechDev اشاره کرد که اظهار داشت: «همه چشم‌ها به سطوح اصلاحی هستند.»

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT