قیمت تزوس (XTZ)

تحلیل قیمت تزوس (XTZ) برای تاریخ شنبه 6 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز تزوس (XTZ) به تازگی از خط روند روزانه مهمی عبور کرده است و در حال حاضر در بالای سطح 3.55 دلاری رنج می زند. رالی 25 درصدی تزوس طی هفته جاری همچنین منجر به شکل گیری یک الگوی فنجان و دسته می شود. در این خبر به تحلیل قیمت تزوس (XTZ) می پردازیم.

تحلیل قیمت تزوس (XTZ)

این الگوی گاوی با توجه به کف و سقف نوسانی خود ، 27 درصد ارزش را به همراه دارد که می تواند برای پیش بینی تارگت های بعدی تزوس مورد استفاده قرار گیرد. اگر گاوها حمایت فعلی را حفظ کنند، قیمت XTZ احتمالاً به ناحیه 4.50 و 4.60 دلار خواهد رسید.

همچنین شایان ذکر است که سطح فیبوناچی 0.5 در 3.58 دلار و سطح فیبوناچی 0.618 در 3.82 دلار مقاومت های بعدی تزوس هستند. از این رو ، گاوها در این نواحی با مقاومت قابل توجهی روبه رو هستند. در صورتی که گاو موفق به بستن کندلی قاطع در بالای سطح 3.58 دلاری شوند ، تزوس با رشد 10 درصدی به سطح فیبوناچی 0.618 در 3.82 دلار خواهد رسید. همچنین ، اگر گاوها بتوانند در سطح 0.618 Fib نتایج مشابهی را دنبال کنند ، قیمت 27 درصد رشد خواهد کرد.

قیمت تزوس (XTZ)

قیمت تزوس (XTZ)

این سناریوی گاوی با کاهش 15 درصدی تزوس از سطح فعلی به سطح 2.84 دلاری باطل می شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، قیمت XTZ به احتمال زیاد به سمت سطوح 2.56 دلار و 2.50 دلار عقب نشینی خواهد کرد که منجر به افت 15 درصدی آن از سطح فعلی می شود.

در ویدئویی که در 7 دسامبر منتشر شد، آرنولد، که یکی از مجریان برنامه محبوب Altcoin Daily است، به بیش از 1.16 میلیون مشترک کانال یوتیوب گفت که ارز LINK، توکن اصلی شبکه غیر متمرکز اوراکل مبتنی بر اتریوم، چین لینک یکی از برترین انتخاب های این ماه برای سرمایه گذاری و خرید است.

منبع : fxstreet

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT