موزه NFT

راه اندازی موزه NFT در اوکراین

زمان مطالعه 2 دقیقه

میخائیل فدوروف، وزیر تحول دیجیتال این کشور گفت: در حالی که روسیه از تانک ها برای نابودی اوکراین استفاده می کند، ما به فناوری بلاک چین انقلابی تکیه می کنیم. در این خبر به راه اندازی موزه NFT در اوکراین می پردازیم.

راه اندازی موزه NFT 

وزارت تحول دیجیتال در اوکراین یک موزه توکن غیرقابل تعویض آنلاین راه اندازی کرده است که هدف آن حفظ جدول زمانی رویدادهای مهم با حمله ارتش روسیه به این کشور است.

میخائیل فدوروف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین در یک توییت روز جمعه گفت که دولت ابتکاری را با توکن غیرقابل تعویض یا NFT آغاز کرده است که لحظات کلیدی را از دیدگاه اوکراین از 24 فوریه به بعد به تصویر می‌کشد. NFTها شامل رویدادهایی هستند که از ساعت 5:45 صبح به وقت محلی در روز درگیری آغاز می شوند، زمانی که روسیه “عملیات نظامی ویژه” را در منطقه دونباس اوکراین اعلام کرد.

با توجه به وب سایت موزه NFT در زمان انتشار، 54 توکن غیر مثلی از لحظات کلیدی در جنگ بین 24 و 26 فوریه از 30 مارس در دسترس خواهد بود و از درآمد حاصل از فروش “برای پشتیبانی از ارتش و غیرنظامیان استفاده می شود.” این اثر هنری شامل رویدادها و منابع مختلفی است که بر اساس پست‌های توییتری مقامات دولتی، عکس‌های خبرگزاری‌ها و پاسخ رهبران جهان «همراه با بازتاب‌های شخصی» است.

فدوروف گفت:

در حالی که روسیه از تانک ها برای نابودی اوکراین استفاده می کند، ما به فناوری بلاک چین انقلابی متکی هستیم. «[موزه NFT] مکانی برای حفظ خاطرات جنگ است و مکانی برای گرامیداشت هویت و آزادی اوکراینی.

موزه NFT به جرأت می گوید:

  ما هرگز اجازه نخواهیم داد که یک روز از این دوره از دفتر کل تاریخ جهان ناپدید شود.

موزه NFT

موزه NFT

علاوه بر جمع آوری کمک های مالی برای ارتش اوکراین، به نظر می رسد که کمپین NFT در مخالفت با رسانه های دولتی روسیه، که بسیاری در سراسر جهان از انتشار تبلیغات و اطلاعات نادرست، به ویژه در مورد رویدادهای اوکراین پس از 24 فوریه انتقاد کرده اند، هدف قرار گرفته است. این پروژه اعلام کرد یکی از اهداف آن «گسترش اطلاعات واقعی در میان جامعه دیجیتال در جهان» است.

دولت اوکراین از 26 فوریه به طور مستقیم از طریق آدرس های کیف پول ارائه شده توسط وزارت تحول دیجیتال، کمک های مالی کریپتو را پذیرفته است. کوین تلگراف گزارش داد که تا 9 مارس، بسیاری از موسسات خیریه، سازمان های امدادی و کیف پول های دولتی تقریباً 108 میلیون دلار ارز دیجیتال برای اهداف بشردوستانه و نظامی در اوکراین دریافت کرده اند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT