ایجاد بازار NFT توسط Reddit

ایجاد بازار NFT توسط Reddit برای کاربران

زمان مطالعه 2 دقیقه

به نظر می رسد Reddit در حال توسعه یک بازار جدید NFT است. اخیرا لیست های شغلی این شرکت در فرصت های تبلیغاتی وب سایت آنها برای تبدیل شدن به بخشی از یک تیم جدید پلتفرم NFT قرار گرفته است. در این خبر به ایجاد بازار NFT توسط Reddit می پردازیم.

ایجاد بازار NFT توسط Reddit

Reddit آگهی‌ های شغلی برای مدیران و مهندسان منتشر کرده است تا به تیم جدید خود بپیوندند و به دنبال ایجاد بزرگترین اقتصاد طراحان در اینترنت است که توسط سازندگان مستقل، کالاهای دیجیتال و NFT ها طراحی شده است. هدف فاندامنتالی آن ایجاد سیستمی است که در آن کاربران بتوانند “NFT ها را برای ارائه سایر Redditor ها ایجاد کنند و از طریق فروش کالاها از نظر مالی درآمد کسب کنند.”

این شرکت NFT ها را «انفجاری ترین حرکت در دنیای ارزهای دیجیتال» در حال حاضر می نامد که در حال متحول کردن نحوه مالکیت دارایی های دیجیتال در بازی های آنلاین و در آینده نزدیک، متاورس هستند.

NFT ها فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد جوامع پر جنب و جوش ارائه می دهند

آگهی‌های شغلی می‌گویند که Reddit متوجه شده است چگونه جوامع پر جنب و جوش در اطراف مجموعه‌ های NFT در حال توسعه هستند، و این شرکت می‌خواهد از آن برای توسعه بیشتر «احساس مشارکت و تعلق» در جامعه Reddit استفاده کند.

کالاهای دیجیتالی با پشتوانه NFT نه تنها به دارندگان این امکان را می‌دهند که از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند، بلکه «ارزش‌ها، آداب و رسوم و الگوهای رفتاری یک جامعه» را نیز منتقل می‌کنند.

Reddit معتقد است که “جنبش NFT به تازگی آغاز شده است” و پروژه جدید بازار NFT خود را ادامه اهداف این شرکت برای قرار گرفتن “در سر تیتر اینترنت” می داند.

ردیت (Reddit)

ردیت (Reddit) از جمله وب سایت‌هایی است که در آن اطلاعات بسیاری در حوزه‌ی تکنولوژی به اشتراک گذاشته می‌شود و در واقع با عنوان انجمن ردیتیکی نیز شناخته می‌شود. عمده اطلاعاتی که در ردیت (Reddit) اشتراک گذاری می‌شود مربوط به حوزه‌ی تکنولوژی است اما اطلاعات مربوط به سایر حوزه‌ها را نیز می‌توانید در این انجمن مشاهده کنید. در این مقاله کاملا متوجه خواهید شد که ردیت Reddit چیست و چه کاربردی دارد.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT