تغییرات آتی در پرداخت کالاها و خدمات در پی پال

تغییرات آتی در پرداخت کالاها و خدمات در پی پال

زمان مطالعه 3 دقیقه

PayPal در هفته های آینده دو تغییر را در کارمزد کالاها و خدمات همتا به همتا برای کسب‌وکارها و مصرف کنندگان ایالات متحده اعمال خواهد کرد و روش هایی را که حساب های تجاری ایالات متحده می‌توانند پرداخت ها را دریافت کنند، به‌روزرسانی خواهد کرد.تغییرات آتی در پرداخت کالاها و خدمات در پی پال را در ادامه بخوانید.

این تغییرات در 28 ژوئیه 2022 برای مشتریان PayPal در ایالات متحده اعمال خواهد شد.

در هفته های آینده، ما دو تغییر را در ساختار قیمت گذاری همتا به همتای خود در ایالات متحده، به ویژه برای پرداخت های کالا و خدمات اعمال خواهیم کرد.

ما ساختار کارمزد کالا و خدمات خود را ساده سازی می‌کنیم و روش هایی را که حساب های تجاری ایالات متحده می‌توانند پرداخت ها را دریافت کنند، تغییر می‌دهیم که برای مشتریان PayPal در ایالات متحده از ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۲ مؤثر خواهد بود.

ساختار قیمت گذاری کالاها و خدمات همتا به همتا به‌روز شده است

ما کارمزد فروشنده کالا و خدمات را به 2.99٪، بدون کارمزد ثابت، برای مشتریان در ایالات متحده تغییر می‌دهیم. کارمزد فعلی کالاها و خدمات PayPal ۲.۸۹ ٪ + 0.49 دلار آمریکا است.

به عنوان مثال، اگر مشتری یک کاناپه را به قیمت 225.00 دلار بخرد، فروشنده اکنون 6.73 دلار آمریکا تحت ساختار کارمزد ساده شده جدید، در مقابل 6.99 دلار در ساختار قبلی پرداخت خواهد کرد.

علاوه بر این، تراکنش های کالا و خدمات ممکن است واجد شرایط محافظت از خرید باشد که هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مفید است.

«محافظت خرید» به مشتریان آرامش خاطر می‌دهد و به خریدار کمک می‌کند اگر کالایی را که سفارش داده‌اند دریافت نکنند، یا اگر به طور قابل توجهی با توضیحات آن متفاوت است، برای خریدهای واجد شرایط نشان داده شود.

PayPal قیمت کامل خرید را به اضافه هرگونه هزینه حمل و نقل اصلی، مشروط به شرایط و محدودیت ها، به خریدار بازپرداخت می‌کند.

برای فروشندگان، خط مشی محافظت از فروشنده PayPal می‌تواند از فروش آنلاین محافظت کند، ادعاها و بازپرداخت وجه را به حداقل برساند و به جلوگیری از خریدهای جعلی کمک کند.

انتقال پرداخت های دوستان و خانواده برای حساب های تجاری

PayPal همچنین روش هایی را که مشتریان برای دوستان و خانواده پول ارسال می‌کنند و برای کالاها و خدمات پرداخت می‌کنند، توسعه می‌دهد. در هفته های آینده، کاربران ایالات متحده اکنون فقط می‌توانند پرداخت های همتا به همتای دوستان و خانواده را به حساب های مصرف کننده PayPal ارسال کنند.

این به‌روزرسانی کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که خریدهای واجد شرایط کالا و خدمات برای هر دو طرف محافظت می‌شوند و باعث ثبات در پلتفرم ما می‌شوند، در حالی که سردرگمی در مورد واجد شرایط بودن پرداخت ها برای حمایت از خریدار و فروشنده را برطرف می‌کند.

این همچنین به PayPal کمک می‌کند تا کسب و کارها به درستی حفظ اطلاعات و سازماندهی درآمد شخصی و تجاری را با یکدیگر هماهنگ کنند.

دارندگان حساب های تجاری می‌توانند همچنان به ویژگی های تجاری مانند گزارش خودکار، صورت حساب، دسترسی چند کارمند و غیره دسترسی داشته باشند.

دارندگان حساب تجاری که در حال حاضر از PayPal برای دریافت پرداخت های غیرمرتبط با تجارت استفاده می‌کنند، می‌توانند از حساب شخصی برای دریافت پرداخت های شخصی بدون کارمزد فروشنده استفاده کرده یا یک حساب شخصی ایجاد کنند، در حالی که از حساب تجاری خود برای دریافت پرداخت های تجاری استفاده می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT