رمز عبور پی پال

تغییر رمز عبور پی پال به همراه آموزش تصویری صفر تا صد توسط اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

تغییر رمز عبور پی پال

حساب های پی پال یکی از پر کاربردترین و معتبرترین سامانه های انتقال پول هستند که بیشتر کسانی که در زمینه تراکنش های بین المللی فعالیت می کنند، به طور مداوم از آن استفاده می کنند. با توجه به نیاز شما کاربران عزیز؛ اول پرداخت تصمیم به نگارش مقاله ای با عنوان تغییر رمز عبور پی پال به همراه آموزش تصویری نموده است.

رمز عبور پی پال و امنیت این حساب

از آنجایی پی پال سیستمی وابسته به دارایی های کاربران است و نقش حساب بانکی را ایفا می کند، حفظ امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین به کاربران دارای حساب پی پال توصیه می کنیم، پسورد خود را قوی و ترکیبی از اعداد، حروف، نماد ها انتخاب نمایند و به صورت دوره ای آن را تغییر دهند. علاوه بر آن جهت امنیت بیشتر پس از خرید اکانت پی پال ( اگر شما خود این اکانت را ایجاد نکرده اید) بهتر است قبل از واریز هر مبلغی به این حساب، رمز را تغییر دهید.
در نظر داشته باشید که پی پال از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. در صورت تغییر پسوورد پی پال؛ ممکن است از شما درخواست کد ارسال شده به شماره موبایل ثبت شده در اکانت را نماید.

آموزش تصویر تغییر پسوورد پی پال

مراحل تغییر پسورد حساب پی پل آسان است. برای تغییر پسورد پی پال ابتدا به اکانت خود وارد شوید و سپس همانند تصویر به بخش تنظیمات یا “settings” وارد شوید.

رمز عبور پی پال

رمز عبور پی پال

برای تغییر پسورد بایستی به بخش “Security” مراجعه کنید.

 پی پال

پی پال

در بخش password بر روی “update” کلیک کنید تا بتوانید پسورد حساب خود را تغییر دهید.

 پی پال

پی پال

در این بخش شما بایستی پسورد جدید خود را دو بار وارد کنید. یک بار در بخش new password و بار دیگر در confirm new password. سپس “Change Password” را بزنید تا تغییر رمز عبور انجام شود.

 پی پال

پی پال

پس از آنکه پسورد جدید خود را وارد کردید، ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال می شود. بر روی لینکی که در این ایمیل قرار داده شده است، کلیک کنید. این آخرین مرحله برای تغییر پسورد است. پس از آن رمز شما تغییر می کند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT