توییتر کوین

بررسی توییتر کوین (Twitter Coin) | راه اندازی ارز دیجیتال توییتر کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، توییتر در حال کار بر روی ابزارهای کسب درآمد و «توییتر کوین» است. نیما اوجی و جین مانچون وانگ، محققین اپلیکیشن، بخش Coins را در تنظیمات پنهان در توییتر فاش کردند. ایلان ماسک قبلاً به پذیرش دوج کوین (DOGE) برای پرداخت های توییتر اشاره کرده بود.

توییتر کوین

با این حال، مشخص نیست که آیا Dogecoin یا سایر ارزهای رمزنگاری شده برای توییتر کوین که همان ارز دیجیتال شایعه شده جدید استفاده خواهد شد یا خیر. قیمت دوج کوین پس از انتشار این خبر تقریباً 6 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح 0.111 دلار رسید.

جین منچون وانگ همچنین دستورالعمل‌هایی را برای فعال کردن این ویژگی و بررسی تغییرات فاش کرد. همچنین، این کد به وضوح بیان نمی‌کند که «Twitter Tips» و “توییتر کوین” چیست؟ یا به این موضوع اشاره نمی‌کند که آیا به سکه میم مورد علاقه ماسک یعنی دوج کوین مربوط است یا خیر.

هیچ نشانه ای در کد وجود ندارد که “Twitter Tips” و “Twitter Coin” چه هستند، چه برسد به اینکه بتوان دریافت آیا این موضوع به دوج کوین مربوط می شود یا خیر!

آیا ایلان ماسک واقعا روی پروژه توییتر کوین کار می کند؟

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، کار بر روی معرفی پرداخت‌هایی که فیات و ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، تایید کرده است. علاوه بر این، ماسک چندین بار به ادغام دوج کوین در توییتر پس از تصاحب این غول رسانه‌های اجتماعی اشاره کرده است. علیرغم شایعات اخیر درباره «توییتر کوین» و فعال بودن این گزینه در توییتر، ایلان ماسک هنوز این خبر را تایید نکرده است.

علاوه بر این، جین مانچون وانگ بلافاصله پس از توییت در مورد افزایش بیش از 6 درصدی ارز دیجیتال توییتر و DOGE حساب توییتر خود را حذف کرد. برخی ادعا می کنند که او کاملاً از تمامی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و غیره ناپدید شده است.

ایلان ماسک در حال کار بر روی بازگرداندن برخی از حساب های مسدود شده توسط توییتر است. ماسک در هفته گذشته ممنوعیت ده‌ها حساب توییتی دوج کوین را لغو کرده است. او همچنین نسبت به Dogecoin خوش بین بوده و گفته است دوج کوین به ماه می رود.

قیمت دوج کوین پس از افزایش 6 درصدی ظرف یک ساعت به 0.1065 دلار کاهش یافته است. قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3٪ و در یک هفته 12٪ افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 4.6/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT