قالب رایگان وردپرس

جدیدترین قالب رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۱

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال یک قالب رایگان وردپرس برای وبلاگ جدید خود هستید؟ یا قصد دارید برای وردپرسی که روی ویندوز خود بصورت محلی نصب کرده اید ، قالبی نصب کنید. ما بهترین تم های رایگان وردپرسی را برای سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده ایم و در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

جدیدترین قالب رایگان وردپرس

 یک وب سایت وردپرسی که به درستی طراحی شده باشد، شاه کلید موفقیت در بازاریابی آنلاین است.  با این حال، هنگام انتخاب یک تم وردپرس، انتخاب های موجود می تواند بسیار گسترده و گیج کننده باشند.

بسیاری از شرکت‌ها به وضوح ویژگی‌های تم‌های خود را توصیف می‌کنند تا بتوانید آنچه را که ارائه می‌دهند را ببینید و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

برای ساده‌تر شدن تصمیم گیری، از این فهرست که شامل بهترین تم های رایگان وردپرس است، استفاده کنید.

قالب رایگان Zita

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

 Zita یک تم بسیار ساده و دارای هفت سبک مختلف عنوان است و می توانید با افزودن دکمه ها ، آیکون ها و لوگو ها آنها را شخصی سازی کنید.  همچنین می توانید آن را برای برخی از صفحات خاص تنها با یک فشار کلید غیرفعال کنید.

 Zita به کاربران این امکان را می‌دهد که اندازه و عرض  هر صفحه را تغییر دهند که استفاده از آن را برای صفحه سازان واجد ساده تر می کند.

این یک تم همه کاره است که می توانید از آن برای ایجاد وبلاگ ها، وب سایت های تجاری و فروشگاه های تجارت الکترونیک استفاده کنید. همچنین می توانید الگوهای مختلفی را برای هر یک از این نوع وب سایت های موجود امتحان کنید.

قالب Ocean WP

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

یکی دیگر از تم های عالی و رایگان وردپرس، Ocean WP،  است که قالب های منحصر به فردی را برای سفارشی سازی با Elementor یا Gutenberg ارائه می دهد.  دارای چندین گزینه افزودنی پولی است که می تواند به ارتقای تم شما کمک کند، اما قیمت آنها حدود 30 دلار است. همچنین فرم‌های ارتباط داخلی در Ocean WP وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید.

 اگرچه می‌توانید طرح‌ صفحه را برای هر صفحه مشخص کنید، اما گزینه سربرگ یا پاورقی در دسترس نیست.  با این حال، اگر Elementor Pro دارید، همچنان می توانید یک هدر سفارشی ایجاد کنید.

گزینه های زیادی برای استایل در سفارشی سازی تم وجود دارد ، اما آنها در اطراف تنظیم کننده تم پراکنده شده اند. بنابراین ، عادت به آن ممکن است کمی طول بکشد. با این حال ، اگر هنوز هم به دنبال ایجاد یک وب سایت ضروری وردپرس هستید ، Ocean WP می تواند حتی بدون عضویت در افزونه های پرداختی آن ، انتخاب خوبی باشد.

قالب Phlox

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

Phlox یکی از بهترین تم های رایگان وردپرس موجود است. در مقایسه با Ocean WP ، منطقه شخصی سازی بسیار آسان است. شما می توانید از بین چهار انیمیشن مختلف در گزینه های طراحی یکی را انتخاب کنید  تا چیدمان بهتری داشته باشید.

این تم با تمام صفحه سازها کار می کند که به شما امکان می دهد طرح صفحه ، طرح پست و ظاهر صفحات فروشگاه تجارت الکترونیک خود را تغییر دهید. Phlox شامل بیش از ده قالب شروع رایگان است.

تنها نقص آن دقیقاً مانند Ocean WP  این است که ، هیچ هدر و پاورقی ارائه نمی دهد که استفاده از آن را به وب سایت های خاص محدود کند.

Phlox  به منابع خدماتی زیادی نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که وب سایت خود را روی یک سرور عالی میزبانی کنید. Phlox Pro  نیز در دسترس است ، اما نسخه رایگان بسیار خوب کار می کند.

قالب Astra

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

 با بیش از ۱ میلیون نصب یکی از محبوب ترین تم های وردپرس است. شما می توانید از بین ۱۰۰ الگوی رایگان پیشنهادی Astra یکی را انتخاب کرده و متناسب با آنها شخصی سازی را شروع کنید.

می توانید هدرها و پاورقی صفحه را شخصی سازی کنید. از آنجا که تاحدودی سبک و سریع است ، آن را به گزینه ای عالی برای ایجاد وبلاگ های شخصی تبدیل می کند.

Astra ممکن است به اندازه سایر تم های موجود در لیست پیشرفته نباشد ، اما هیچ تم دیگری نمی تواند به اندازه Astra الگوهای مبتدی رایگان ارائه کند.

نسخه رایگان آن بسیار خوب کار می کند ، اما اگر می خواهید به تمام الگوهای مبتدی و چند ویژگی دیگر دسترسی داشته باشید ، می توانید به سراغ هر یک از برنامه های Pro آن بروید. Astra سه اشتراک پولی ارائه می دهد.

Astra Pro ($47)

 Essential Bundle ($169)

Growth Bundle ($249)

قالب Deep

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

Deep در مقایسه با بقیه تم ها  میتوان گفت جدید است. با این حال ، سازنده هدر و فوتر پیشرفته آن در بازار بی نظیر است. با استفاده از pre-loaders, scroll to top buttons, contact forms, white labelingو چند ویژگی دیگر ، می توانید طرح زمینه را به دلخواه خود تنظیم کنید.

همچنین می توانید اندازه صفحه را به صورت متفاوت برای میز کار و دستگاه های تلفن همراه تنظیم کنید. Deep تنها تم موجود در این لیست است که چنین ویژگی هایی را با هم ترکیب می کند.

همانطور که بسیار جدید است ، باید انتظار وجود برخی مشکلات و عدم پاسخگویی را نیز داشته باشید. علاوه بر این ، برای اجرای وب سایت خود با این تم به یک سرور  وب عالی نیاز خواهید داشت.

قالب Neve

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

Neve شامل یک سربرگ و سرصفحه ساز گسترده به همراه بیش از ۱۰۰ الگوی استارتر است. این الگوها با گوتنبرگ ، Elementor ، Brizy Divi  کار می کنند.

می توانید عناصری را به فهرست اضافه کرده و آنها را به اطراف بکشید. همچنین باعث کوچک شدن آنها می شود تا تعداد عناصر موجود در منو افزایش یابد. از نظر حجمی بسیار سبک است و سریع کار می کند.

Neve برای طراحی فروشگاه های تجارت الکترونیکی نیز  مناسب است. حتی در نسخه رایگان آن ، می توانید کل فروشگاه را با استفاده از گزینه های مختلف طراحی از ابتدا بسازید.

قالب Blocksy

قالب رایگان وردپرس

قالب رایگان وردپرس

Blocksy یک تم کاربرپسند با ناوبری عالی است. هنگام طراحی  سایت یا وبلاگ ، می توانید بین پنج طرح مختلف از پیش ساخته شده یکی را انتخاب کنید.

می توانید اندازه تصویر برجسته را تغییر دهید و ویژگی هایی را که به ندرت استفاده می کنید پنهان کنید. این تم دو طرح مختلف رنگی را ارائه می دهد ، و درست مثل چند تم  دیگر ، یک هدر و پاورقی سفارشی نیز برای هر صفحه فراهم می کند.

از طراحی های صفحه انعطاف پذیر استفاده کنید ، صفحات فروشگاه را با طرح های مختلف ایجاد کنید ، تعداد ستون ها ، فاصله عکسها و بسیاری از عناصر دیگر محصول را تغییر دهید تا فروشگاه شما جذابتر و زیباتر به نظر برسد. همچنین ، می توانید یک چرخ دستی شناور در هدر اضافه کنید تا بازدیدکنندگان را سرگرم و درگیر خود کند.

در حالی که نسخه رایگان برنامه های افزودنی مفید کمی را ارائه می دهد ، اما نسخه پولی آن موارد ویژگی های بسیار بیشتری را ارائه می کند.

با تم های وردپرس رایگان به اهداف خود برسید.

 تم های معرفی شده در این مقاله می توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند.  چه در حال راه اندازی یک وبلاگ جدید، یک وب سایت تجاری یا نمونه کارها، یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، این تم ها شما را تحت پوشش قرار می دهند.

 می‌توانید از نسخه‌های رایگان آن‌ها بیشترین بهره را ببرید، اما اگر بودجه ی شما به شما اجازه می‌دهد، از نسخه های پولی نیز استفاده کنید تا از حداکثر مزایا برخوردار شوید.  علاوه بر این، چند جایگزین دیگر وردپرس وجود دارد که می توانید برای طراحی وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT