آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

زمان مطالعه 4 دقیقه

وبلاگ نویسی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های آنلاین است. به نظر می‌رسد که هر کجا که می‌روید و هر سایتی که از آن بازدید می‌کنید، یک وبلاگ در آنجا، وجود دارد. وبلاگ نویسی یک راه عالی برای بیان خود است و افکار خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهید و اگر از سازنده وب سایت و میزبانی وب محبوب استفاده می‌کنید که وردپرس نام دارد، می‌دانید که دارای موضوعات زیادی است که به آنها توجه می‌کند. اگر به فکر ورود به این دنیای عجیب و شگفت انگیز هستید، ما ۵ تم وبلاگ وردپرس را در این مقاله آورده‌ایم.

بهترین تم وبلاگ وردپرس

۱. Baskerville 2

1 آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

Baskerville 2 یک تم خوب برای شروع وبلاگ نویسی است. شما می‌توانید متن، تصاویر و فیلم‌ها را به راحتی اضافه کنید و صفحات زیبایی را ایجاد کنید، حتی با پیکربندی استاندارد. یک منوی سفارشی دقیقاً در زیر سربرگ قرار دارد، بنابراین تقسیم وبلاگ شما آسان است. همانطور که از یک تم مدرن انتظار می‌رود، کاملاً پاسخگو است و در هر صفحه‌ای که مشاهده شود عالی به نظر می‌رسد.

البته می‌توانید تم را تغییر دهید تا به نظر شما منحصر به فرد شود، پس زمینه را تغییر دهید، رنگ‌ها را تغییر دهید، نوار کناری صفحات را آشکار کنید، از بین سه ویجت مختلف برای پاورقی انتخاب کنید. Baskerville 2 دارای سه صفحه قالب است. گالری‌ها را می‌توان اضافه کرد، ابعاد سرصفحه را تغییر داد و همچنین می‌توانید لوگوی سایت را اضافه کنید. از همه مهمتر، استفاده از Baskerville 2 رایگان است، که بسیار عالی است، به خصوص اگر وبلاگ نویسی هنوز برای شما یک سرگرمی می‌باشد.

۲. Hemingway

2 آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

یکی دیگر از گزینه‌های رایگان Hemingway است. این یک تم بسیار ساده با تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های سفارشی سازی است، اما هدف آن نمایش وبلاگ شما به شیوه‌ای تمیز است و به خواننده مقدار زیادی فضای سفید ارائه می‌دهد. برای اطمینان از بهترین تجربه در هر دستگاه، پاسخگو است و دارای هدر تمام عرض قابل تنظیم می‌باشد تا صفحه شما مدرن و تازه به نظر برسد. بسته به محتوای خود دارای چهار قالب است و اگر به پیش فرض علاقه ندارید می‌توانید رنگ‌ها را تغییر دهید.

۳. Hestia Pro

3 آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

اگرچه Hestia Pro به عنوان یک تم ایده آل برای وب سایت‌های تک صفحه‌ای تبلیغ می‌شود، اما در واقع بسیار متنوع‌تر از آن است. به عنوان مثال طراحی شده است که به خوبی با وبلاگ‌ها سازگار باشد. شما می‌توانید طرح را به طور مستقیم تغییر دهید و یکی از ویژگی‌هایی که ما دوست داشتیم این بود که تصاویر یا فیلم‌ها را در سرصفحه اضافه کنیم تا از نظر بصری وب سایت جذاب‌تری داشته باشیم.

سفارشی سازی چشمگیر است. به عنوان مثال، می‌توانید بخش هر صفحه را تنظیم کنید و برای هریک از آنها سرفصل‌های متفاوتی را انتخاب کنید. همچنین تنوع زیادی در گزینه‌های وبلاگ نویسی آن وجود دارد. برای ساده‌تر شدن امور، همه چیز در مورد Customiser خود وردپرس متمرکز است.

قیمت‌ها برای استفاده در یک سایت از ۶۹ دلار شروع می‌شود و شامل یک سال پشتیبانی و به روز رسانی می‌شود. اگر می‌خواهید این تم را در سایت‌های دیگر نصب کنید، گزینه Business به شما امکان می‌دهد تا حداکثر سه مورد از آنها را با ۹۹ دلار انجام دهید.

۴. OceanWP

4 آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

OceanWP یکی دیگر از تم وبلاگ نویسی وردپرس است. این یک قالب وردپرس بسیار محبوب می‌باشد که بیش از ۳/۶ میلیون بار دانلود شده. این یک تم کاملاً پاسخگو و آماده است که فقط به وبلاگ‌ها توجه نمی‌کند به عنوان مثال در حال حاضر قابلیت‌های تجارت الکترونیکی خود را تقویت می‌کند. یکی از نکات جالب در مورد OceanWP تعداد نسخه‌های نمایشی است. شما نسخه‌ی نمایشی رایگان عجیب و غریب را دریافت خواهید کرد اما اگر به دنبال یک تم “حرفه‌ای” هستید باید پول پرداخت کنید.

قیمتها از ۴۳ دلار در سال برای ۳ سایت شروع می‌شود و دارای ۱۳ افزونه برتر و ۱۸۵ نسخه نمایشی حرفه‌ای است. اگر در بیش از سه سایت کار می‌کنید، می‌توانید Business را با ۶ سایت (۸۷ دلار در سال) یا نسخه‌ی دیگر را با ۵۰ سایت (۱۴۳ دلار در سال) انتخاب کنید. همچنین یک گزینه‌ی هزینه مادام العمر نیز وجود دارد.

۵. Typology

5 آشنایی با 5 تم وبلاگ وردپرس برای استفاد در سایت شما

اگر تمام تمرکز شما روی نوشتن است و به مواردی مانند تصاویر یا فیلم اهمیتی نمی‌دهید، پس Typology می‌تواند تم وبلاگ وردپرس مورد نظر شما باشد. همانند Hemingway، تمرکز آن بر ایجاد یک سایت مینیمالیستی برای نشان دادن کلمات شما بیش از هر چیز دیگری است. اما البته، شما همچنین می‌توانید تصاویر و ویدئوها را به دلخواه اضافه کنید.

دارای چندین صفحه بندی از جمله پیمایش بی‌نهایت و ویجت‌های سفارشی (که در نوار کناری قرار دارند) می‌باشد. Typology همچنین دارای پشتیبانی پست چند نویسنده، سفارشی سازی ۴۰۴ صفحه و حتی ادغام تجارت الکترونیکی است. می‌توانید همه اینها را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید، یا به برخی از نمونه‌های واقعی در وب سایت شرکت نگاه کنید و اگر از آنچه می‌بینید خوشتان آمد، می‌توانید آن را با قیمت ۴۹ دلار خریداری کنید، که شامل به روز رسانی‌های آینده می‌شود.

حال که با بهترین تم های وبلاگ وردپرس آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT