سایت 000webhost راه اندازی وب سایت به صورت رایگان

سایت 000webhost راه اندازی وب سایت به صورت رایگان

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت 000webhost یک شرکت باسابقه میزبانی وب است (اکنون توسط Hostinger پشتیبانی می‌شود) که ادعا می‌کند میزبان وب سایت‌های رایگان برای بیش از ۲۰ میلیون کاربر است.

سایت 000webhost راه اندازی وب سایت به صورت رایگان

برنامه‌های رایگان این شرکت تنها با ۳۰۰ مگابایت فضای دیسک (یا ۱۰ هزار فایل) و فقط ۳ گیگابایت پهنای باند ماهانه ارائه می‌شود. برای بیان این موضوع، اگر اندازه صفحات وب شما به طور متوسط ​​۱/۵ مگابایت است، این مقدار به نمای ۶۶ صفحه در روز تبدیل می‌شود. برای یک خانواده کوچک یا سایت شخصی خوب است.

سرویس 000webhost شامل پشتیبانی از PHP و یک پایگاه داده MySQL، یک وب سایت سازنده برای کمک به ایجاد سایت شما، یا نصب خودکار وردپرس در صورت تمایل (اما بدون پشتیبانی از سایر برنامه‌ها) و یک کنترل پنل سفارشی ساده برای کمک به مدیریت برنامه شما می‌شود.

سرویس رایگان 000webhost ایجاد حساب‌های ایمیل را فعال نمی‌کند، که به طور بالقوه یک مشکل عمده است. اما به شما امکان می‌دهد حداکثر پنج فرستنده ایمیل ایجاد کنید که ایمیل‌ها را به آدرس دیگری منتقل می‌کند. اما برخی از رقبا فراتر می‌روند و به عنوان مثال، Infinity Free تا ۱۰ حساب ایمیل POP3 را برای سایت شما پشتیبانی می‌کند.

انتخاب زیر دامنه رایگان

در 000webhost ثبت نام کنید و می توانید یک زیر دامنه برای سایت خود myname.000webhostapp.com انتخاب کنید. نیازی به نگرانی در مورد SSL نیست، شما به طور خودکار تحت یک گواهی 000webhost قرار می‌گیرید (و این یک گواهینامه واقعی است، نه گواهینامه‌های خود امضا شده که با برخی میزبانان دریافت خواهید کرد، بنابراین بازدیدکنندگان شما هیچ خطای امنیتی را مشاهده نخواهند کرد).

در سایت‌های رایگان یک لوگوی 000webhost در سمت راست پایین صفحه وجود دارد هرچند کوچک است و مانع نمی‌شود و بسیاری از بازدیدکنندگان حتی متوجه آن نمی‌شوند. اگر از لوگو، محدودیت پهنای باند، عدم وجود ایمیل و سایر محدودیت‌ها اذیت شده‌اید، می‌توانید یک طرح پولی از شرکت مادر Hostinger International را انتخاب کنید.

قیمت سرویس‌های سایت 000webhost

2 سایت 000webhost راه اندازی وب سایت به صورت رایگان

قیمت‌ها برای برنامه سالانه میزبانی مشترک تنها از ۲/۳۹ دلار شروع می‌شود. در حالی که به نظر می‌رسد ارزان است، اما هنوز هم محدودیت‌های زیادی دارد پهنای باند ۱۰۰ گیگابایت در ماه، فقط یک آدرس ایمیل، دامنه‌ای رایگان که فقط دو زیر دامنه مجاز دارد.

طرح میزبانی Premium، با قیمت ماهیانه ۴/۷۹ دلار در برنامه سالانه (۲/۳۱ دلار در چهار سال)، گزینه بهتری برای سایت‌های عمومی است. هنوز محدودیت‌ها و حذف‌هایی وجود دارد ۲۰ گیگابایت فضای دیسک، ۱۰۰ زیر دامنه، بدون گواهی SSL همراه اما شامل پهنای باند نامحدود، حساب‌های ایمیل و FTP و موارد مفید دیگر شامل پشتیبان گیری هفتگی و ادغام Cloudflare است.

حال که با سایت 000webhost آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT