حذف کارمزد بیت کوین و اتریوم در بایننس

حذف کارمزد بیت کوین و اتریوم در بایننس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان از لحاظ حجم معاملات، روز پنجشنبه ۳ آگوست از حذف کارمزد معاملات اسپات و مارجین جفت‌های بیت‌ کوین و اتریوم با استیبل‌کوین FDUSD خبر داد. هدف از این اقدام، افزایش حجم معاملات و نقدینگی این صرافی اعلام شده است. در این پست به بررسی حذف کارمزد بیت کوین و اتریوم در بایننس می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

حذف کارمزد بیت کوین و اتریوم در بایننس

بر اساس اطلاعیه بایننس، از تاریخ ۴ آگوست، کاربران می‌توانند از کارمزد میکر و تیکر صفر برای معاملات اسپات و مارجین BTC/FDUSD برخوردار شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند جفت ETH/FDUSD را با کارمزد میکر صفر معامله کنند و کارمزد تیکر استاندارد نیز با توجه به سطح VIP کاربر قابل اعمال است.
بایننس برنامه معاملات بیت کوین با کارمزد صفر و طرح کارمزد صفر میکر برای استیبل کوین BUSD خود را در ماه مارس پایان داد و اعلام کرد که به جای BUSD، از استیبل کوین با ارزش بازار کمتر ترو یواس‌دی (TUSD) استفاده می‌کند. این صرافی، تتر (USDT) را هم از برنامه معاملاتی بدون کارمزد خود حذف کرد که باعث شد حجم معاملات آن به میزان قابل‌توجهی کاهش یابد. طبق گزارش‌ها، سهم بایننس در بازار به کمترین میزان در یک سال گذشته رسیده و در بحبوحه فعالیت‌های نظارتی و حجم معاملات کم، به ۵۳٫۷ درصد کاهش یافته است.
لازم به ذکر است که استیبل کوین فرست دیجیتال یواس‌‌دی (FDUSD) توسط شرکت First Digital مستقر در هنگ‌کنگ پشتیبانی می‌شود. ارزش بازار ۲۵۷ میلیون دلاری FDUSD در مقایسه با سایر استیبل کوین‌ها مانند USDT، TUSD، BUSD و USTC هنوز پایین است. بنابراین، این اقدام بایننس در حال حاضر تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال نخواهد داشت، اما ضرب FDUSDهای جدید به دلیل تقاضای مشتریان بایننس، می‌تواند باعث افزایش قابل‌توجه ارزش بازار آن شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT