خرید از سایت edx

خرید از سایت edx | خرید دوره آموزشی سایت edX

زمان مطالعه 2 دقیقه

وبسایت edX یک سایت آموزش آنلاین است که در ابتدا برای آموزش های آنلاین داخلی دانشگاه های هاروارد و MIT طراحی شده بود ولی رفته رفته با تکامل آن، به عنوان پلت فرم آموزش آنلاین به صورت دسترسی آزاد برای عموم شکل گرفته است. هر کسی از هر کجای دنیا با دسترسی به اینترنت می تواند از محتوای آموزشی و دوره های حرفه ای آنلاین استفاده کند. این دوره ها می تواند آموزش های اینترنتی در مورد مشاغل باشد یا دوره های تخصصی دانشگاهی. مشابه وبسایت Coursera به عنوان یک وبسایت آموزش آنلاین پیشرو، سایت edx نیز دوره های بسیار گسترده ای از هنر تا علوم اجتماعی و فیزیک را شامل می شود. برای خرید از سایت edx می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت edx

خرید از سایت edx

خرید از سایت edx

خرید از سایت edx

سطوح دوره هایی که هم اکنون روی وبسایت ای دی ایکس قرار دارد به شرح زیر است که هر کدام با ویژگی های خاص آن سطح به صورت کامل در روی وبسایت edx قرار گرفته است:

  • MicroBachelors Program
  • MicroMasters Program
  • Professional Certificate
  • Online Master’s Degre
  • Global Freshman Academy
  • XSerie

کافی است بر روی وبسایت اکانت ایجاد کرده و یا با اکانت گوگل لاگین کنید تا با دریایی از آموزش های آنلاین روبرو شوید.

ویژگی های دوره های edX

عمده آموزش ها، ورکشاپ ها، وبینارها، گروه های گفتگو، آزمایشگاه های آنلاین، محتواهای آنلاین و آفلاین و … به صورت رایگان است. ولی برخی از دوره ها نیازمند پرداخت اینترنتی هزینه دوره هستند و یا در برخی موارد اگر کاربر درخواست گواهی یا مدرک پایان دوره (verified certificate) نماید، هزینه مدرک را نیز باید پرداخت کند. گذراندن دوره های آنلاین برای تمامی کسانی که در درصدد توسعه دانش علمی و شغلی خود هستند ارزشمند است و داشتن مدرک پایان دوره نیز طبیعتا برای مخاطبین آن حائز اهمیت است درعین حال برخی ارزش دوره های آنلاین را بنابه دلایلی کم اهمیت جلوه می دهند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !