خرید از سایت JD.com

خرید از سایت JD.com

زمان مطالعه 2 دقیقه

JD Sports Fashion Plc یک خرده ‌فروش چند کاناله مارک ‌های ورزشی، مد و فضای باز در بریتانیا است. این شرکت در فروش مد ورزشی و کفش و پوشاک در فضای باز، با ترکیب برندهای جهانی مانند نایک، آدیداس، پوما و The North Face، با برچسب های برند خود مانند Pink Soda و Supply & Demand تخصص دارد. در این پست به بررسی خرید از سایت JD.com می پردازیم.

خرید از سایت JD.com

خرید از سایت JD.com

بخش های این شرکت شامل مد ورزشی و فضای باز است. برندهای مد ورزشی آن عبارتند از JD، ، Footpatrol، Finish Line، Shor Palace، DTLR، Livestock، Sprinter، Sports Zone و Sizeer . برندهای بیرونی آن عبارتند از Go Outdoors (GO)، Blacks، Millets، Tiso، Ultimate Outdoors، Fishing Republic و Naylors Its Finish Line

خرید از سایت JD.com

خرید از سایت JD.com

با بیش از بیست سال تجربه، JD.com به یک شرکت برتر فناوری و خدمات با زنجیره تامین در هسته خود تبدیل شده است. این شرکت که با نام Jingdong نیز شناخته می‌شد و قبلاً 360buy نام داشت، با فروش دیسک‌های مغناطیسی نوری شروع به کار کرد، اما به زودی برای فروش سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن، رایانه یا لوازم خانگی به صورت آنلاین شهرت یافت.

تنوع محصولات در جی دی

امروزه با خرید از سایت JD، انواع محصولات، از جمله کالاهای تازه و منجمد را در سراسر چین ارائه می کند. همچنین بخش ‌های تجاری خود را با بهره‌گیری از صنایع مختلف، از جمله لجستیک، فناوری یا بهداشت، متنوع کرده است.

این شرکت در طول سال‌ها پیشرفت کرده است و به اولین شرکت بزرگ تجارت الکترونیک چینی تبدیل شده است که در سال 2014 در بورس نیویورک NASDAQ فهرست شده است و در سال 2021 در فهرست Fortune Global 500 در رتبه 59 قرار گرفته است.

امروزه JD.com به صدها میلیون نفر خدمات ارائه می دهد. خانواده ها در چین و آنها را با صدها هزار برند و محصول با کیفیت در سراسر جهان مرتبط می کند که خرید از سایت JD، را جذاب تر کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT