خرید از سایت ClickUp

خرید از سایت ClickUp | پرداخت سایت clickup.com

زمان مطالعه 6 دقیقه

سایت ClickUp یک ابزار همکاری و مدیریت پروژه مبتنی بر ابر است که برای مشاغل در هر اندازه و صنعت مناسب است. ویژگی ها شامل ابزارهای ارتباطی و همکاری، تکالیف و وضعیت ها، هشدارها و نوار ابزار وظیفه است.کاربران می توانند نظرات و وظایفی را به اعضای تیم خاص اختصاص دهند. نظرات و وظایف را می توان به عنوان حل شده یا در حال انجام علامت گذاری کرد، یا کاربران می توانند وضعیت های سفارشی ایجاد کنند. پروژه ها را می توان از داشبورد Agile مشاهده کرد یا توسط گیرنده سازماندهی نمود. جریان فعالیت، وظایف را در زمان ایجاد و تکمیل آنها در زمان واقعی نشان می دهد. برای خرید از سایت ClickUp می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید از سایت ClickUp

کاربران می توانند اعلان ها را طوری پیکربندی کنند که فقط برای موارد خاص ارسال شوند. هنگامی که یکی دیگر از اعضای تیم در یک بحث نامی از آنها می‌برد، این ویژگی به کاربران هشدار می‌دهد و نظرات را می‌توان پس از ارسال ویرایش کرد. ادغام شامل Slack و GitHub است.

پشتیبانی از طریق تلفن و از طریق ایمیل ارائه می شود. ممکن است به فکر استفاده از نرم افزار ClickUp باشید. چه مدیر پروژه هستید، چه بخشی از یک تیم پروژه یا فقط یک کارمند معمولی، همه ما با پروژه ها سر و کار داریم.

اگر در زندگی کاری خود با پروژه ها سر و کار داشته باشید، متوجه می شوید که پروژه های بزرگ راحت سازماندهی نمی شوند. خوشبختانه، نرم افزاری در دهه گذشته توسعه یافته است که به افراد تجاری کمک می کند پروژه های خود را بهتر مدیریت کنند. داشتن درک خوب از پروژه ها، درک این نرم افزار را بسیار آسان تر می کند.

خرید از سایت ClickUp

خرید از سایت ClickUp

وقتی نوبت به انتخاب ابزار مدیریت پروژه مناسب برای تیم شما می رسد، هزینه یکی از بزرگترین عوامل تصمیم گیری است. خوشبختانه، نرم افزارClickUp راه حلی است که یک طرح رایگان ارائه می دهد. حدود نیمی از ابزارهای مدیریت پروژه در بازار یک طرح رایگان ارائه می دهند، اما این برنامه ها همیشه بسیار محدود هستند.

پلن های رایگان معمولاً نوعی ابزار تبلیغاتی برای معرفی مردم به نرم افزار هستند. ما نباید انتظار عملکرد کامل را در یک طرح رایگان داشته باشیم. ClickUp تفاوتی ندارد. به همین دلیل است که آنها سه طرح اضافی را ارائه می دهند که شامل نامحدود، تجاری و سازمانی می شود.

طرح رایگان

همانطور که گفته شد، ClickUp به کاربران یک طرح رایگان ارائه می دهد. این طرح از همان ابتدا بسیار جذاب است زیرا کاربران نامحدود و وظایف نامحدودی را ارائه می دهد. با این حال، البته محدودیت هایی برای این طرح وجود دارد.

شاید بزرگترین مانع، ذخیره سازی محدود باشد. این طرح رایگان تنها 100 مگابایت فایل را در محل کار شما اجازه می دهد. این می‌تواند بسیار محدودکننده باشد زیرا مشخص نیست که آیا می‌توانید برای فضای ذخیره‌سازی اضافی بدون ارتقای کل طرح خود پرداخت کنید یا خیر.

طرح کلیک‌آپ رایگان نرم افزارClickUp نیز گزارش‌های پیشرفته را ندارد. این ممکن است برای بسیاری از تیم ها مشکل بزرگی نباشد، اما برخی به گزارش ارائه شده در برنامه های پولی ClickUp نیاز دارند. برخی از ویژگی های اضافی، مانند زمینه ها و اهداف سفارشی، به 100 استفاده در طرح رایگان محدود شده است. برای استفاده از این ویژگی ها فراتر از حد مجاز 100 استفاده، باید طرح خود را ارتقا دهید.

نرم افزار ClickUp چیست؟

یک راه حل مدیریت پروژه مبتنی بر ابر به نام ClickUp پروژه ها را مدیریت می کند در حالی که تعادل دشواری بین ارائه تعداد شگفت انگیز ویژگی ها و اطمینان از مقرون به صرفه بودن و استفاده آسان از آنها ایجاد می کند. برای همراستایی بهتر گردش کار با اهداف، به تیم ها اجازه می دهد تا با به روز رسانی وضعیت و به روز رسانی پروژه، با یکدیگر همکاری کنند و وظایف مشترک را تعریف نمایند.

نرم افزارClickUp یکی از بهترین راه حل های نرم افزار مدیریت پروژه است که به دلیل درجه بالای سفارشی سازی و توانایی در ارائه دید عالی به هر پروژه و کار موجود است.

چگونه با کلیک آپ شروع کنیم؟

اکنون، می دانید کلیک آپ چیست. بنابراین، بیایید با نحوه استفاده از آن شروع کنیم. با رفتن به وب سایت رسمی ClickUp برای یک طرح رایگان ثبت نام کنید. از آنجایی که همه چیز از طریق مرورگر شما انجام می شود، نیازی به دانلود هیچ برنامه ای در رایانه شما نیست. اما در صورت تمایل می توانید آن را دانلود کنید.

نام و آدرس ایمیل خود را در صفحه ثبت نام وارد کنید، یک رمز عبور امن ایجاد کنید، سپس روی دکمه Play with ClickUp کلیک کنید. سپس یک شماره تایید 4 رقمی توسط نرم افزارClickUp به ایمیل شما ارسال می شود.

پس از وارد کردن کد، نرم افزار شما را به فضای کاری ClickUp فردی شما می آورد. اکنون می توانید ایستگاه کاری خود را همانطور که دوست دارید راه اندازی کنید زیرا همه چیز آماده است.

کلیک روی Up Features

برای برخورداری از ویژگی های این نرم افزار، پس از ثبت نام در نوار ابزارهای مختلف کلیک کنید.

نوار ابزار چند وظیفه ای

شما می توانید چندین چیز را همزمان با نوار ابزار چند وظیفه ای در ClickUp مدیریت کنید. وظایف شما به راحتی می توانند با انتخاب آنها به عنوان گروه و ایجاد تغییرات مناسب، تاریخ سررسید، وضعیت یا وابستگی خود را تغییر دهند.

این قابلیت زمانی برای مدیران پروژه مفید خواهد بود که نیاز به به روز رسانی وظایف پروژه های خاص به صورت انبوه یا توزیع مجدد آنها در زمانی که یکی از اعضای تیم نمی تواند کار کند.

سفارشی سازی

شخصی سازی نرم افزار ClickUp یکی از عوامل اصلی فروش کلیک آپ است. این نوع راه‌حل آنلاین کاملاً قابل تنظیم به شما امکان می‌دهد پروژه‌های خود را هر طور که صلاح می‌دانید مدیریت کنید، گردش کار و مدل کسب‌وکار خود و همچنین ترجیحات خود و هر عامل دیگری را که لازم است تغییر دهید.

گزارش بلادرنگ

با اپلیکیشن ClickUp به راحتی گزارش ها را ایجاد، وارد و سفارشی کنید. با کمک این ابزار، می توانید تصویر بهتری از عملکرد تیم خود داشته باشید، از جمله پروژه هایی که هر عضو در حال حاضر روی آنها کار می کند و همچنین مهلت های از دست رفته و وظایفی که به پایان رسیده است.

خرید از سایت ClickUp

خرید از سایت ClickUp

ردیابی زمان

به لطف قابلیت ردیابی زمان قابل تنظیم نرم افزارClickUp ، می توانید زمان خود را در محل کار به طور مؤثرتری مدیریت کنید و روی کار خود تمرکز کنید.

اپلیکیشن موبایل

با توجه به اینکه انجام تجارت در حین حرکت زیاد شده است، ClickUp یکی از معدود راه حل های مدیریت پروژه است که شامل یک برنامه تلفن همراه با طراحی خوب است که ممکن است به تکمیل وظایف، خواندن اعلان های ضروری و اختصاص پروژه ها کمک کند.

مزایا و معایب ClickUp

مزیت های این برنامه شامل موارد ذیل می شود:

مشتری محور
بر اسا نیاز کاربران، ClickUp به طور مداوم ویژگی‌ها، ارتقاء و اضافات جدید را اضافه می‌کند.

طراحی ساده
همه چیز برای مشاهده و درک با استفاده از ClickUp ساده شده است. تیم ها می توانند پروژه های متعددی را با طرح بندی مدیریت کنند.

قابل تنظیم
شما یک راه حل مدیریت پروژه کاملاً مقیاس پذیر در نرم افزارClickUp دریافت می کنید که به شما امکان می دهد وظایف خود را سفارشی کنید و سیستم را با سلیقه فردی، مدل کسب و کار و فرآیندهای کاری خود تطبیق دهید.

اتوماسیون
در ClickUp، خودکار کردن رویه‌های معمول ساده است. تیم ها می توانند از دستور العمل های اتوماسیون از پیش ساخته شده استفاده کنند یا آنها را در پلتفرم سفارشی کنند. به لطف این ابزارهای اتوماسیون، تیم‌ها می‌توانند به‌طور خودکار کارهای کاری یا بایگانی را پس از اتمام موعد مقرر تعیین کنند.

مناسب برای هر دو گروه و افراد
اگر یک فریلنسر هستید، طرح رایگان برای شما بسیار سخاوتمندانه و عالی است. همچنین چهار طرح پولی موجود است که مجموعه‌های ویژگی‌های مختلف و تیم‌های پشتیبانی با اندازه‌های مختلف را ارائه می‌دهند.

معایب نرم افزارClickUp
یادگیری می تواند سخت باشد
ClickUp یک نرم افزار پیچیده است که به دلیل تعداد زیاد عملکردها و گستردگی انتخاب های سفارشی سازی، درک آن مدتی طول می کشد.

بارگذاری شده با ویژگی ها
نرم افزارClickUp بسیار بادوام است و طیف وسیعی از عملکردها را دارد. این پتانسیل این را دارد که هم مفید و هم مضر باشد. کاربرانی که به نرم افزار ساده تری نیاز دارند که استفاده از آن آسان تر باشد، ممکن است نیاز داشته باشند چیز دیگری پیدا کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT