سایت ClickUp

پرداخت سایت کلیک آپ | خرید از سایت ClickUp

زمان مطالعه 11 دقیقه

انعطاف پذیری سایت ClickUp به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ادغام‌های بومی است که به شما کمک می‌کند جریان کاری خود را متمرکز کنید.

این مزایا با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌شوند، که ClickUp را به یک انتخاب عالی برای کاربران مجرد و تیم‌های بزرگ تبدیل می‌کند. با این حال، تعداد زیاد تنظیمات و ویژگی ها ممکن است برای تازه کارها چالش برانگیز باشد.

سایت ClickUp یک پلت فرم قدرتمند و مقرون به صرفه، اما یک منحنی یادگیری وجود دارد

“یک برنامه برای جایگزینی همه آنها” شعار ClickUp است، اما از آنجایی که مردی که نسخه اصلی این عبارت را ابداع کرد چندان خوب عمل نکرد، در ابتدا شک داشتم. با این حال، پس از آزمایش کامل این پلتفرم، خوشحالم که بگویم ClickUp یکی از چشمگیرترین مجموعه های ویژگی را برای کمک به ساده سازی همه پروژه های شما در یک مکان ارائه می دهد.

ClickUp به شما امکان می دهد تمام کارهای استاندارد مدیریت پروژه مانند تخصیص وظایف، تعیین ضرب الاجل و زمان ثبت نام را انجام دهید. اما ابزارهای پیشرفته (و فوق العاده مفید) مانند داشبوردهای مشترک، مدیریت حجم کار، و گزینه های قوی همکاری در زمان واقعی را نیز فراهم می کند و به آن کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.

انتظار دارید انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های ClickUp پرهزینه باشد، اما این نرم‌افزار یکی از جامع‌ترین برنامه‌های رایگان موجود را دارد – و برنامه‌های پولی آن نیز مقرون به صرفه هستند. این پلتفرم به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی در دسترس است، در حالی که نسخه‌های اسپانیایی و پرتغالی برزیل در حال حاضر در حالت بتا هستند.

در حالی که بدون شک ClickUp یکی از جامع ترین راه حل های مدیریت پروژه در بازار است، اما کامل نیست. استفاده از ClickUp سخت نیست، اما تعداد زیاد ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی باعث ایجاد یک رابط کاربری درهم و برهم می‌شود که همیشه شهودی نیست. در پایان، منحنی یادگیری تندتر از میانگین ClickUp ممکن است مبتدیان را دلسرد کند.

بنابراین، آیا ClickUp شایسته پروژه های شما است؟ بیایید دریابیم.

گردش کار خود را از بالا به پایین تجسم کنید

تنظیم تکلیف گرانول ClickUp به شما امکان می دهد تصویر بزرگتر را به جزئیات کوچکتر تقسیم کنید. فضای کاری شما در سطح بالایی قرار دارد و به شما بینشی در مورد همه چیز می دهد – تنظیمات حساب، ادغام ها، و همه کارهای شما، از جمله لیست های کارها، کارهای پرطرفدار، اشاره ها و موارد دیگر.

می‌توانید فضای کاری خود را در فضاهای جداگانه سازماندهی کنید، که حاوی فهرست‌هایی از وظایف شماست که در آن می‌توانید اسناد ایجاد کنید، ویدیوها را جاسازی کنید و با هم تیمی‌های خود چت کنید.

ClickUp به شما این آزادی را می دهد که کار خود را به روشی که برای شما مناسب است سازماندهی کنید، اما بیایید به جزئیات بپردازیم تا ببینیم آیا ویژگی های آن برای تجارت شما مناسب است یا خیر.

لیست انعطاف پذیر و ویژگی های مدیریت وظایف

در ClickUp، فهرست‌ها مجموعه‌ای از وظایف شما هستند و هر فهرست شامل یک نمای کلی از عناصر کلیدی وظایف شما، مانند مأموران، وضعیت‌ها، شرح وظایف، تاریخ‌های سررسید و نظرات است. شما به راحتی می توانید ضرب الاجل ها و اولویت ها را تعیین کنید و می توانید یک کار را به چندین عضو تیم اختصاص دهید.

همچنین می توانید برای ارائه اطلاعات بیشتر ستون های مختلفی را به وظایف خود اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید یک ستون برای فایل های پیوست، یادداشت های اضافی، وظایف فرعی تکمیل شده و موارد دیگر اضافه کنید.

نمایش وظایف چندگانه

ClickUp به شما امکان می دهد وظایف خود را به 11 روش تجسم کنید، از جمله نمایش های Board، Timeline، Gantt و Workload (که ظرفیت تیم شما را نشان می دهد). موردی که به نظر من بسیار جالب است، نقشه ذهنی است. همانطور که از نام آن پیداست، نه تنها می‌توانید از آن برای تجسم سلسله مراتب فضای کاری خود استفاده کنید، بلکه می‌توانید ایده‌ها را نیز طوفان فکری کنید.

نمای گانت (که جدول زمانی برنامه ریزی شده یک پروژه و تمام وظایف فردی مورد نیاز برای دستیابی به آن را نشان می دهد) یک ویژگی برتر در اکثر نرم افزارهای PM است. با این حال، ClickUp به شما امکان می‌دهد در طرح رایگان به آن دسترسی داشته باشید – اگرچه شما را به 100 استفاده محدود می‌کند

راه اندازی یک پروژه در چند دقیقه با الگوها

ClickUp صدها الگو دارد تا به شما در سرعت بخشیدن به فرآیند راه اندازی یک پروژه کمک کند. آنها بر اساس نوع (به عنوان مثال، فضاها، وظایف یا اسناد) و بخش ها (مانند طراحی، امور مالی و بازاریابی) دسته بندی می شوند.

همه قالب ها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید عناصر را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. اما اگر آزادی خلاقانه کامل می‌خواهید، همیشه می‌توانید یک الگو از ابتدا ایجاد کنید. آنها همچنین در پروژه ها قابل استفاده مجدد هستند

ردیابی زمان آسان

ClickUp دارای یک عملکرد ردیابی زمان داخلی است که به شما امکان می دهد زمان را در سطح Workspace یا فضای جداگانه ردیابی کنید. در حالی که این ابزار در همه برنامه‌ها در دسترس است، اگر می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند امکان افزودن شرح ورودی زمان و علامت‌گذاری یک ورودی زمان به عنوان قابل پرداخت را داشته باشید، باید به اشتراک تجاری ارتقا دهید.

علاوه بر ردیاب زمان بومی خود، ClickUp همچنین به شما امکان می دهد برنامه های ردیابی زمان شخص ثالث، از جمله Timely، Harvest و Clockify را ادغام کنید.

اتوماسیون ها در زمان صرفه جویی می کنند و گردش کار شما را افزایش می دهند

اتوماسیون ها برای صرفه جویی در زمان در انجام کارهای روتین طراحی شده اند و می توانید شرط ببندید که ClickUp به شما امکان می دهد اینها را تنظیم کنید.

با استفاده از مجموعه‌ای از عبارت‌های «when this, then that»، می‌توانید اتوماسیون‌هایی را در ClickUp برای ایجاد وظایف، تغییر افراد واگذار شده و اولویت‌ها و موارد دیگر تنظیم کنید.

راه‌اندازی آنها نیز نسبتاً آسان است، زیرا بسیاری از گزینه‌های اتوماسیون دارای محرک‌ها و اقدامات داخلی بصری هستند.

استفاده از ClickUp آسان است – زمانی که با آن آشنا شدید

ClickUp ضمن ارائه ابزارهای مدیریت پروژه پیشرفته، تعادل نسبتاً خوبی بین کاربرپسند بودن ایجاد می کند. استفاده از آن سخت نیست، اما برای کاوش تعداد نسبتاً زیادی از ویژگی ها، از گزینه های فیلتر کار گرفته تا فیلدهای سفارشی، به زمان نیاز دارید.

خوشبختانه، ClickUp یک چک لیست ورود به سیستم را ارائه می دهد تا شما را در فرآیند تنظیم فضای کاری، فضاهای فردی و وظایف راهنمایی کند. با این حال، من آرزو می کنم که توجه بیشتری را به کمک به شما در تنظیم لیست ها اختصاص دهد، که در ابتدا می تواند بسیار زیاد باشد.

شروع کار با کلیک آپ

برای ایجاد یک حساب کاربری ClickUp فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید و سپس از طریق یک فرآیند ورود کامل به شما هدایت می شود. ClickUp از شما سوالاتی درباره کسب و کارتان می پرسد و الگوهایی را برای کمک به شخصی سازی فضای کاری خود پیشنهاد می کند.

از اینجا، می‌توانید به راحتی برنامه‌های پیشنهادی را با چند کلیک ادغام کنید، داده‌های موجود را از دیگر پلتفرم‌های PM مانند Asana و monday.com وارد کنید و آواتار Workspace خود را سفارشی کنید.

اگر ترجیح می‌دهید مستقیماً وارد شوید و در حین انجام کار یاد بگیرید، فرآیند طولانی نصب کلیک‌آپ ممکن است کمی آزاردهنده باشد. از سوی دیگر، قبل از شروع به شما کمک می کند تا با پلتفرم آشنا شوید، که با توجه به گستردگی ویژگی هایی که با آن مواجه خواهید شد، چیز بدی نیست.

طرح بندی قابل تنظیم

ClickUp به شما امکان می دهد تا بر اساس سبک و ترجیحات خود تغییراتی در طرح ایجاد کنید. می‌توانید یک طرح‌بندی با پیمایش ساده‌شده، یک طرح‌بندی با فضاهای کاملاً از هم جدا شده برای ظاهری تمیز بیشتر، یا یک طرح‌بندی بدون جدایی بین فضاهای خود انتخاب کنید.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید تم رنگی Workspace خود را تغییر دهید بدون اینکه تأثیری بر آنچه اعضای تیم خود می‌بینند، داشته باشید. همچنین، اگر در شب کار می‌کنید، می‌توانید به حالت تاریک بروید، که رنگ پس‌زمینه صفحه‌نمایش را به سیاه تغییر می‌دهد.

نوار ابزار عمل انبوه

نوار ابزار عمل انبوه که در زمان صرفه جویی می کند به شما امکان می دهد چندین کار، وظایف فرعی یا اسناد را به طور همزمان ویرایش کنید. می‌توانید وضعیت‌ها را به‌روزرسانی کنید، تاریخ‌های سررسید را تنظیم کنید، کارهای مشابه را برای شلوغ کردن فضای کاری خود ادغام کنید و موارد دیگر.

چیزی که من به طور خاص دوست دارم، توانایی اضافه کردن وظایف به لیست های متعدد است، که زمانی مفید است که نمی توانید تصمیم بگیرید که یک کار به کدام لیست تعلق دارد.

ابزارهای گزارش دهی گسترده

ابزارهای گزارش‌دهی ClickUp به شما امکان می‌دهند پیشرفت تکالیف و کل پروژه را به راحتی پیگیری کنید. به عنوان مثال، ویژگی Pulse گزارش سطح بالایی از فعالیت کل تیم شما را ارائه می دهد که می توانید در یک نگاه آن را هضم کنید، بنابراین می توانید ببینید چه کسی آنلاین است و روی چه چیزی کار می کند.

همچنین، ابزار Critical Path & Slack Time مشخص می‌کند که کدام کارها باید به موقع کامل شوند، و می‌توانند بدون تأثیر بر ضرب‌الاجل‌های طولانی‌مدت، برنامه‌ریزی مجدد شوند.

ClickUp برای ساده سازی ارتباطات تیمی طراحی شده است

در مقایسه با سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه، ClickUp دارای یکی از جامع ترین مجموعه از ویژگی های همکاری در بازار است. علاوه بر یک عملکرد چت داخلی، می‌توانید از طریق داشبورد و اسناد با همکاران خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید فضاها، فهرست‌ها و وظایف خود را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید و دسترسی کاربر را کنترل کنید.

داشبورد تیم و ارتباطات

برای همکاری با تیم خود در پروژه ها و وظایف، ClickUp به شما امکان می دهد به راحتی داشبوردهای مشترک ایجاد کنید که در آن می توانید ویجت چت را برای میزبانی بحث ها اضافه کنید و تمام ارتباطات را در یک مکان حفظ کنید.

همچنین می‌توانید از تخته‌های سفید ClickUp استفاده کنید، که مانند نقشه‌های ذهنی عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند به طور جمعی ایده‌ها و ایده‌های عملی را در یک مکان ایجاد کنید. اینها به شما امکان می‌دهند با کشیدن یا درج خطوط، اهداف را به هم متصل کنید، همچنین تصاویر، یادداشت‌های چسبناک و فایل‌ها را برای زمینه بیشتر اضافه کنید. همچنین می توانید وظایف را مستقیماً از تخته سفید ایجاد کنید.

برنامه چت اصلی ClickUp مکان مناسبی برای ارتباط مستقیم با اعضای تیم است. می‌توانید از افراد و وظایف @ نام ببرید، و حتی برای ارائه اطلاعات یا دستورالعمل‌های دقیق، اشتراک‌گذاری صفحه را با صدا ضبط کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی فقط در مرورگرهای کروم و فایرفاکس کار می کند.

اشتراک گذاری فایل

ClickUp به شما امکان می‌دهد انواع فایل‌ها، از جمله تصاویر، اسناد، فایل‌های PDF و ویدیوها را از دسک‌تاپ یا میزبان‌های مبتنی بر ابر مانند Dropbox و Google Drive آپلود کنید. می‌توانید فایل‌ها را به وظایف، نظرات، داشبوردها، تخته‌های سفید اضافه کنید – تقریباً در هر جایی از فضای کاری خود.

اپلیکیشن داخلی ClickUp Docs ایجاد و اشتراک گذاری اسناد با تیم شما را آسان می کند. چندین عضو تیم می توانند محتوا را در زمان واقعی ویرایش کنند، نظرات خود را اضافه کنند و به سؤالات پاسخ دهند یا بازخورد ارائه دهند.

ClickUp همچنین به شما امکان می دهد حاشیه نویسی را به تصاویر و فایل های PDF اضافه کنید، که اگر روی ماکت های طراحی کار می کنید می تواند بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن موبایل

اگرچه هر عملکردی را که با برنامه وب دریافت می‌کنید ارائه نمی‌کند – به عنوان مثال، نمی‌توانید الگوها را ویرایش کنید یا از تخته‌های سفید استفاده کنید – اپلیکیشن موبایل ClickUp برای همراهی با به‌روزرسانی‌های پروژه در حال حرکت عالی است. این به شما امکان می‌دهد کارها و اسناد ایجاد کنید، وضعیت‌ها را تغییر دهید، افراد اختصاص‌یافته را اضافه کنید، زمان انجام وظایف را پیگیری کنید و موارد دیگر.

ClickUp پشتیبانی مشتری پاسخگو و مفیدی دارد

ClickUp پشتیبانی 24/7 ایمیل و چت زنده را ارائه می دهد. هنگامی که ایمیلی با یک سوال در مورد مجوزهای کاربر برای پشتیبانی ارسال کردم، ابتدا یک ایمیل خودکار دریافت کردم که به من می‌گفت به دلیل حجم بالای درخواست‌ها ممکن است مدتی طول بکشد تا پاسخ دریافت کنم. جواب سوال من 24 ساعت بعد رسید.

نماینده پشتیبانی دوستانه بود و با اطلاعات مفید فراوان پاسخی مفصل داد. وقتی چت زنده را آزمایش کردم، در عرض چند دقیقه پاسخ گرفتم، و این تجربه به همان اندازه لذت بخش بود.

مستندات پشتیبانی ClickUp نیز درجه یک است – هزاران مقاله و آموزش وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در آب‌های تیره گزینه‌ها و تنظیمات بی‌شماری حرکت کنید. مقاله ها به روشی منسجم و منطقی ساختار یافته اند، بنابراین می توانید اطلاعات را به سرعت پیدا کنید.

قیمت های منصفانه برای خدمات جامع

علاوه بر سه طرح پولی، ClickUp یک طرح سخاوتمندانه برای همیشه رایگان ارائه می دهد. طرح رایگان گزینه خوبی برای افراد و تیم های کوچک است زیرا با 100 مگابایت فضای ذخیره سازی و دسترسی به اکثر ویژگی های اصلی از جمله چت، اسناد و ردیابی زمان ارائه می شود.

با این حال، محدودیت هایی برای نسخه رایگان وجود دارد، عمدتاً در تعداد دفعاتی که می توانید از ویژگی های خاصی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما فقط می توانید پنج Space (با 100 لیست در هر فضا)، سه تخته سفید، و دسترسی محدودی به برخی از نماهای کار، مانند Gantt و Workload (100 استفاده) ایجاد کنید.

ارزان‌ترین طرح پولی از 5.01 یورو در ماه (به ازای هر عضو) شروع می‌شود، و فضای ذخیره‌سازی نامحدود، به علاوه دسترسی به ادغام‌هایی مانند Google Drive، Dropbox، و Box را فراهم می‌کند. می‌توانید پنج مهمان (به‌علاوه دو مهمان دیگر با هر عضو اضافی) اضافه کنید، مجوزهای کاربر را تنظیم کنید و 1000 اتوماسیون در ماه برنامه‌ریزی کنید، که یک پیشنهاد خوب است. همچنین می‌توانید صندلی‌های مهمان «فقط برای مشاهده» نامحدود اضافه کنید.

طرح تجاری ClickUp بهترین ارزش را ارائه می دهد و احتمالاً برای هر نوع کسب و کاری کافی خواهد بود. این شامل دسترسی کامل به تمام نمای وظایف، 10000 اتوماسیون در ماه، و همچنین گزارش های پیشرفته و امکان اضافه کردن 10 مهمان، با پنج نفر اضافی برای هر عضو است.

ClickUp هیچ کمبودی در ابزار ندارد، که آن را به رقیبی شایسته برای بازیکنان بزرگی مانند monday.com و Smartsheet تبدیل می کند. اما برخلاف این پلتفرم‌ها، ClickUp بسیاری از ویژگی‌های ممتاز خود را حتی در پلن‌های سطح پایین‌تر خود در دسترس قرار می‌دهد و به شما ارزش زیادی با قیمت مقرون به صرفه می‌دهد.

رابط کاربری با ویژگی های بارگذاری شده ClickUp در ابتدا می تواند بسیار زیاد باشد، اما هنگامی که به پلتفرم عادت کردید، می توانید از تمام قدرت آن استفاده کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در سازماندهی همه چیز از کارهای ساده گرفته تا پروژه های بزرگ کمک می کند.

قیمت‌ها بیش از حد معقول هستند و در برنامه‌های رایگان و سطح پایین‌تر نسبت به سایر نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، عملکرد بسیار بیشتری دریافت می‌کنید. ClickUp کاری را انجام می دهد که معمولاً به چندین برنامه نیاز دارد. علی‌رغم بدبینی اولیه‌ام، اکنون متقاعد شده‌ام – «یک برنامه برای کنترل همه آنها» شعاری است که ClickUp تا حد زیادی به آن عمل می‌کند.

سوالات متداول

آیا ClickUp برای استفاده شخصی خوب است؟

بله، ClickUp برای فریلنسرها به خوبی کار می کند زیرا دارای یک برنامه رایگان عالی است که شامل ترکیبی عالی از ویژگی های اساسی و پیشرفته است. گفتنی است، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری ClickUp آن را برای مشاغل در هر اندازه مناسب می کند.

آیا ClickUp Docs رایگان است؟

ClickUp Docs یک برنامه داخلی است که می تواند به صورت رایگان در هر برنامه ClickUp استفاده شود. این شامل گزینه‌های قالب‌بندی و استایل‌بندی گسترده است و به تیم شما اجازه می‌دهد در زمان ویرایش محتوا در اسناد در زمان واقعی ارتباط برقرار کند.

آیا ClickUp زمان را ردیابی می کند؟

ClickUp دارای یک ردیاب زمان داخلی برای ردیابی زمان برای کارها و پروژه ها، با گزینه های قابل پرداخت و غیرقابل پرداخت در طرح تجاری است. شما همچنین می توانید برنامه های ردیابی زمان شخص ثالث مانند Toggl و Everhour را انتخاب کنید.

آیا استفاده از ClickUp سخت است؟

ClickUp دارای تعداد زیادی ویژگی و گزینه های سفارشی سازی است که ممکن است برای مبتدیان ترسناک باشد. گفتنی است، هنگامی که با این پلتفرم آشنا شدید، می توانید پروژه ها را به سرعت راه اندازی کنید. اگر احساس نمی‌کنید که ClickUp برای شما مناسب است، می‌توانید فهرست بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سال 2023 را برای بررسی گزینه‌های بیشتر بررسی کنید.

امتیاز 4.8/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مریم نجفی گفت:

    چه جالب هستن ای سایتا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT