خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین)

خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین)

زمان مطالعه 2 دقیقه

آنریل انجین UnrealEngine پلتفرم حرفه ای طراحی سه بعدی و ادیت انواع فایل های انیمیشن، معماری، فیلم، فایل های شبیه سازی کامپیوتری است که به کاربران خود سرویس های متنوعی ارائه می دهد. این ابزار قابلیت طراحی پیشرفته 3D دارد و کاربران می توانند از طریق نصب آن روی سیستم عامل مثل ویندوز، انواع طراحی های مورد نظر را به شکل حرفه ای ایجاد کند. همچنین در صورتی که کاربر بخواهد می تواند از طرح های آماده ی موجود روی وبسایت Unreal Engine، دانلود کرده و استفاده کند. همچنین کاربر می تواند ایده طراحی خود را مطرح کند تا طراحان همکار وبسایت آنریل انجین آن را انجام دهند. این پلتفرم با شعار” کافی است یک ایده را تصور کنید”، تقریبا در تمامی زمینه های موجود، خروجی مورد نظر را با کیفیت عالی به کاربر می دهد. برای خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت unrealengine

خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین)

برنامه آنریل انجین ورژن های مختلفی دارد و بر اساس پتنت محصول برای دو نسخه( PUBLISHING و CREATORS)، دانلود و نصب برنامه و همچنین آپدیتهای بعدی آن رایگان است. در ادامه در نسخه پابلیشینگ در صورتی که محصول تولید شده با این نرم افزار به مرحله نهایی و ارائه به بازار برسد، مقدار 5 درصد از هزینه فروش را دریافت می کند.

خرید از MarketPlace

در وبسایت آنریل اینجین علاوه بر امکان دانلود نرم افزار، فایل های آماده فروش با قیمت های متفاوت وجود دارد. در صورتی که کاربر هر کدام یک از پلاگین های مذکور را بخواهد، می تواند با مراجعه به بخش مارکت پلیس و پرداخت هزینه دلاری آن، فایل های مربوطه را دریافت کند. برای این کار می توانید از بخش Marketplace وبسایت، اقدام کنید. در این بخش همچنین فایل های لایه باز رایگان هم وجود دارد که کاربر می تواند از آنها هم استفاده کند.

خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین)

خرید از سایت unrealengine (آنریل انجین)

تولید و ساخت انواع محتوا

با در دسترس داشتن برنامه unrealengine یک طراح می تواند انواع بازی، محتوی ویدئویی تلویزیونی، معماری، شبیه ساز رایانه ای و غیره را طراحی و اجرا کند. بازی هایی که با این نرم افزار تولید می شوند، بر روی پلتفرم های مختلفی مثل ایکس باکس، پلی استیشن، نینتوندو، ویندوز، اندروید، مک، آی او اس، لینوکس، گوگل استدیا قابل اجرا هستند.

یادگیری و فایل های آموزشی

بر روی وبسایت آنریل ائنجین انواع دوره ها و فایل های آموزشی وجود دارد که کاربران می توانند به صورت رایگان از محتوا های مذکور استفاده کنند. دوره ها و محتواهای آموزشی موضوعات مختلفی را از محتواهایی که مستقیما با برنامه آنریل انجین گرفته تا محتواهایی مرتبط با حوزه های فیلم سازی، نوشتن بازی و … در بر می گیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT