خرید از سایت star-clicks

خرید از سایت star-clicks | پرداخت در سایت star-clicks

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت star-clicks در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می کند و با استفاده از تبلیغاتی که در سایت خود منتشر می کند، هم برای خود، هم صاحبان کسب و کار و هم کاربران سایت، کسب درآمد می کند. سایت Star-Clicks فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است و توسط متخصصان و فروشندگان معتبری مانند Verisign، Norton Trust، UKTrustSeal و UK Companies House مورد تایید قرار گرفته است. برای خرید از سایت star-clicks می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید از سایت star-clicks با پی پال

خرید از سایت star-clicks

انواع حساب در سایت Star-Clicks

Silver: پلن نقره ای که رایگانه و درآمدى در حدود ۱۰ سنت روزانه به شما میدهد.
Gold: پلن طلایی که براى ارتقا نیازمند ۱۹٫۹۵$ هست و درآمدى روزانه بین ۳$ تا ۷$ دارد.
Platinium: پلن پلاتینیوم که برای ارتقا نیازمند ۴۹٫۹۵$ سنت هست و درآمدی بین ۷ تا ۱۱ دلار در روز دارد اما این قسمت براى کاربران ایرانى غیرفعال است.

خرید از سایت star-clicks

خرید از سایت star-clicks

تفاوت اصلی که در این سه حساب کاربری وجود دارد، در تفاوت مقداری است که شما می توانید کسب درآمد داشته باشید. زمانی که در این سایت ثبت نام می کنید، نوع حساب کاربری شما به صورت پیش فرض همان نقره ای است. که دارای ویژگی های محدود مانند تعداد تبلیغات محدود، شرایط برداشت و … است.

خرید از سایت star-clicks

خرید از سایت star-clicks

اما شما می توانید بعد از ثبت نام در سایت، حساب کاربری خود را به یکی از دو حالت دیگر ارتقا دهید. در حالت طلایی شما می توانید تعداد نامحدود تبلیغ در روز داشته باشید در حالی که در حالت پلاتین، علاوه بر ویژگی طلایی هزینه ای که به ازای هر کلیک روی تبلیغ دریافت می کنید، بیشتر است. البته شاید هزینه ارتقا این حساب ها برای شما بالا باشد، اما در طول زمان با کسب درآمدی که از این سایت خواهید داشت، می توانید سرمایه ای که برای انجام این کار گذاشته اید را چند برابر کنید.

خرید از سایت star-clicks با ویزا و مستر

ارتقا حساب در سایت Star-Clicks 

برای انجام این کار شما باید وارد حساب کاربری خود شوید. گزینه ارتقا یا Upgarde را انتخاب نمایید. با استفاده از کارت اعتباری، هزینه را پرداخت نمایید. بعد از این که پرداخت شما توسط متخصصان سایت Star-Clicks تایید شد، نوع حساب شما تغییر پیدا خواهد کرد.

*همه موارد اعلام شده در مقاله برای اطلاع و آگاهی شما عزیزان می باشد و تصمیم نهایی در زمینه فعالیت بر عهده شما می باشد.

امتیاز 4.1/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT