خرید از سایت video-converter

خرید از سایت video-converter | پرداخت در video-converter

زمان مطالعه 2 دقیقه

نرم افزارهی زیادی برای تبدیل فرمت های فایل وجود دارد و ممکنه نرم افزار های تبدیل فرمت فایل خوب کار نکند.جدیدا وب سایت هایی آمده است که شیبه نرم افزار عمل می کند و به اصطلاح نرم افزارهای تحت وب می گویند. در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید از سایت video-converter بپردازیم.

خرید از سایت video-converter

خرید از سایت video-converter

خرید از سایت video-converter

خرید از سایت video-converter

با استفاده از سایت های تبدیل ویدیو آنلاین ، می توانید یک فیلم را بدون نصب نرم افزار اضافی بر روی رایانه خود به فرمت های خاصی تبدیل کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب سایت video-converter.com در تبدیل ویدیو به MP4، امکان تنظیم حجم فایل ساخته شده‌ می‌باشد. همانطور که می‌دانید، رزولوشن فایل نهایی ساخته شده بر روی حجم فایل نهایی، تاثیر می‌گذارد. سایت video-converter.com این امکان را به شما می‌دهد که حجم نهایی فایل MP4 را تنظیم کرده و رزولوشن ویدیوی ساخته شده با فرمت MP4 بر اساس حجم مشخص شده، تنظیم گردد.

پرداخت در video-converter

ویژگی های سایت video-converter

جهت استفاده از سایت video-converter.com، کافیست تا گام‎‌های زیر را بردارید.

خرید از سایت video-converter

خرید از سایت video-converter

مرحله اول: وارد سایت video-converter.com شده و روی گزینه Open File، کلیک کنید. سپس فایل ویدیویی خود را انتخاب نمایید. همچنین با کلیک روی گزینه URL، می‌توانید لینک یک ویدیو را به سایت داده و نسخه MP4 آن را دریافت نمایید.

مرحله دوم: برای تنظیم رزولوشن فایل خروجی می‌توانید روی گزینه Resolution کلیک کرده و یکی از گزینه‌های ارائه شده را انتخاب کنید. برای تنظیم حجم فایل خروجی نیز کافیست تا روی گزینه Settings کلیک کرده و حجم فایل نهایی را در بخش Approximate output file size، تنظیم کنید. درنهایت نیز روی گزینه Convert کلیک کنید.

مرحله سوم: ویدیوی شما با موفقیت به MP4 تبدیل شد. برای دانلود ویدیوی خود با فرمت MP4، روی گزینه Download کلیک نمایید.

امتیاز 4.8/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT