خرید از فروشگاه ChatGPT

خرید از فروشگاه ChatGPT

زمان مطالعه 2 دقیقه

در زمان معرفی برنامه GPT Builder در ماه نوامبر، OpenAI گفته بود که بیش از 3 میلیون بات (یا GPT) توسط کاربران ایجاد شده است. این شرکت همچنین وعده داد که با ارائه استور GPT قصد دارد تا به‌صورت هفتگی GPTهای مفید را به کاربران ارائه کند. OpenAI ابتدا قصد داشت تا استور GPT را در ماه نوامبر راه‌اندازی کند، اما برنامه‌های خود را ابتدا تا دسامبر و سپس تا ژانویه به تعویق انداخت. در این پست به بررسی خرید از فروشگاه ChatGPT می پردازیم.

حالا OpenAI با انتشار یک پست جدیدی از راه‌اندازی استور GPT خبر داده است. براساس این پست، کاربران با این استور می‌توانند چت‌بات‌هایی را که ایجاد کرده‌اند، به‌صورت عمومی منتشر کنند. البته درحال‌حاضر فقط مشترکین سطوح پولی OpenAI چنین این امکانی را دارند.

خرید از فروشگاه ChatGPT

OpenAI همچنین وعده داده که در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی یک برنامه اشتراک درآمد را برای سازندگان GPT آغاز خواهد کرد. در این برنامه، سازندگان چت‌بات‌ها براساس تعامل کاربر با آن‌ها، دستمزد خود را دریافت خواهند کرد. هنوز جزئیات بیشتری درباره آن به اشتراک گذاشته نشده است.

علاوه‌براین، شرکت سازنده ChatGPT پیش از راه‌اندازی این استور، سیستم بررسی جدیدی را ایجاد کرده بود که از طریق آن مشخص می‌شد GPTهای ساخته‌شده توسط کاربران با دستورالعمل‌ها و قوانین OpenAI مطابقت دارند یا خیر. همچنین این استارتاپ نحوه گزارش‌کردن GPTهای مضر یا ناامن را به‌روزرسانی کرده بود.

استور GPT به‌طور کلی در دسترس تمام مشترکین سرویس‌های ChatGPT Plus و کاربران سازمانی قرار گرفته و همچنین رده جدیدی به نام Team نیز برای آن تعریف شده است. ChatGPT Team درواقع نسخه پولی از ChatGPT است که برای تیم‌های کوچک‌تر دارای حدود 150 نفر طراحی شده است. درست مانند رده‌های سازمانی ChatGPT، مشترکین ChatGPT Team نیز به GPT-4 و DALL-E 3 و همچنین ویژگی تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های پیشرفته OpenAI دسترسی دارند.

سرویس ChatGPT Team را می‌توان به‌صورت سالانه خریداری کرد که در این صورت برای هر ماه باید 25 دلار پرداخت کنید. همچنین هزینه آن را به‌صورت ماهانه نیز می‌توان پرداخت کرد که برای هر ماه 30 دلار هزینه دارد.

openai

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT