spotify

خرید اکانت اسپاتیفای بهترین سرویس دهنده موسیقی

زمان مطالعه 2 دقیقه

با خرید اکانت اسپاتیفای از مزایای بهترین سرویس دهنده موسیقی جهان لذت ببرید

زمانی که سوئدی‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ سرویس موسیقی اسپاتیفای را معرفی کردند شاید فکر نمی‌کردند که روزی ۱۸۰ میلیون نفر موزیک‌های دلخواه خود را در این سرویس گوش کنند. اسپاتیفای با داشتن مجموعه‌ای بیش از ۴۰ میلیون موزیک، بزرگترین گنجینه موسیقی دنیاست و به تنهایی بیش از نیمی از بازار سرویس‌های موسیقی دنیا را در اختیار دارد. اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم به بازار عرضه شده است که تفاوت زیادی در امکانات دارند. برای استفاده نامحدود و لذت بردن از اسپاتیفای شما نیاز به خرید اکانت اسپاتیفای با استفاده از کارت‌های بانکی خارجی همچون خرید مستر کارت و ویزا کارت خواهید داشت که خوشبختانه این خدمات در اول پرداخت به سادگی در دسترس خواهند بود. در ادامه به مزایای خرید اکانت این سرویس دهنده اشاره خواهیم کرد تا مطمئن شوید که خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای قطعاً کاربرد و ارزش زیادی خواهد داشت.

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای

دسترسی نامحدود به جدیدترین آهنگ‌ها

در نسخه رایگان اسپاتیفای شما به آهنگ‌هایی که در دو هفته اخیر عرضه شده‌اند دسترسی نخواهید داشت و مجبور خواهید بود برای شنیدن جدیدترین موزیک و آلبوم‌ها حدود دو هفته صبر کنید. پس اگر می‌خواهید همواره به روز باشید و به جدیدترین موزیک‌های منتشر شده از خواننده‌های محبوب خود دسترسی داشته باشید با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید خیال خود را راحت کنید.

spotify
spotify

انتخاب نامحدود آهنگ‌ها و آلبوم‌ها

فرقی نمی‌کند که اکانت رایگان یا پرمیوم داشته باشید؛ در هر دو صورت شما می‌توانید از اسپاتیفای در دستگاه‌های مختلف همچون موبایل، کامپیوتر، تلویزیون‌های هوشمند و … استفاده کنید. با این حال زمانی که بخواهید یک آهنگ خاص را انتخاب کنید اکانت پرمیوم تفاوت زیادی با اکانت رایگان خواهد داشت. در نسخه رایگان تمامی آلبوم‌ها به صورت شافل برای شما پخش خواهد شد و شما قادر نخواهید بود که یک آهنگ خاص را برای شنیدن انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد چون هیچ راهی برای خلاصی از آن در نسخه رایگان  وجود ندارد. در حالی که با خرید این اکانت و دسترسی به نسخه پرمیوم شما می‌توانید به راحتی آهنگی که دوست دارید را انتخاب کرده و گوش کنید.

عدم وجود تبلیغات آزار دهنده

در نسخه رایگان اسپاتیفای تبلیغات صوتی وجود دارد که لا به لای پخش موزیک‌ها مجبور به گوش دادن آن‌ها هستید. این تبلیغات بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای حتماً باید شنیده شوند و شما هیچ راهی برای قطع کردن آن‌ها جز خرید اکانت Spotify نخواهید داشت. اسپاتیفای برای نسخه‌های پرمیوم خود هیچ تبلیغاتی را در نظر نگرفته است و زمانی که با خرید ویزا کارت یا خرید مستر کارت اکانت خود را به پرمیوم تبدیل کنید دیگر محدودیتی از این لحاظ نخواهید داشت. به این ترتیب با خیال راحت می‌توانید از اسپاتیفای خود در جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز بهره ببرید و نگران این نباشید که در هنگام پخش موزیک‌ها ناگهان تبلیغات آزار دهنده پخش شوند.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT