خرید بیت کوین به صورت ناشناس

بهترین راه حل برای خرید بیت کوین به صورت ناشناس

زمان مطالعه 7 دقیقه

موضوع چگونگی به دست آوردن ارزهای دیجیتال در ناشناس بودن کامل این روزها بسیار ضروری است. دلایل متعددی وجود دارد: نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی، تمایل به صرفه جویی در زمان یا عدم وجود اسناد شناسایی ساده. اگرچه اکثر پلتفرم‌های مبادلات ارز دیجیتال از طریق خط‌مشی Know Your-Client (KYC) به فعالیت خود ادامه می‌دهند و ممکن است اطلاعات شخصی کاربران را به نهادهای نظارتی دولتی فاش کنند، هنوز تعدادی گزینه نسبتاً قابل اعتماد وجود دارد که فرصت خرید ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین را به روشی ناشناس فراهم می کند. در ادامه خرید بیت کوین به صورت ناشناس را بشناسید.

1. بیت کوین برای پول نقد

در حالی که کسانی که بیت کوین را به طور منظم معامله می کنند ممکن است این روش را تا حدودی بیهوده بدانند، اما قطعاً یکی از گزینه های جایگزین برای تازه واردان است. برای سادگی، این ممکن است به این صورت توصیف شود: “شما برخی از افرادی را می شناسید که با رمزارزها سر و کار دارند (تجار، ماینرها و غیره)”. در واقع، ایده یافتن فردی که بیت کوین را استخراج می کند، احتمالاً بهترین ایده در این مورد است، زیرا رمزارزهای تازه استخراج شده تا حد زیادی در بین متخصصان بازار برتر و با ارزش ترین هستند، زیرا آنها سابقه تراکنش و کاغذ ندارند. ردیابی را ثبت کنید و تا زمانی که ماینرها گهگاهی ارزهای دیجیتال خود را با پول فیات مبادله می کنند تا فقط هزینه های جاری خود را بپردازند یا مقداری خرید خانگی انجام دهند، خرید بیت کوین مستقیماً از آنها (اگر با آن آشنایی دارید) تا حد زیادی یک معامله خوش شانس است.

اما اگر تمایلی به جستجوی دارندگان رمزارز محلی خود ندارید، پلتفرم‌های مبادله همتا به همتا (یا P2P) ممکن است بسیار مفید باشند. این به شما امکان می دهد با افرادی که بیت کوین معامله می کنند تماس بگیرید و برای خرید هماهنگی کنید. LocalBitcoins.com یک نمونه واضح از چنین خدماتی است که معاملات رو در رو بین دو طرف علاقه مند می پذیرد.

در مورد مسائل ناشناس ماندن، ریسک‌ها بیشتر به قابلیت اطمینان طرف مقابل شما، وجود هرگونه نظارت یا نظارت در لحظه مبادله جلسه و نوع وجه نقدی که انتخاب می‌کنید (انتقال بانکی، سپرده نقدی یا وجه نقد آماده هنگام جلسه) مربوط می‌شود. بنابراین، در صورت بروز تردید در مورد ایمنی تراکنش‌های بیت‌کوین در ازای نقدی، آنلاین شدن اغلب یک راه بهینه است.

2. دستگاه های خودپرداز بیت کوین

ماشین‌های باجه خودکار (ATM) مبادله بیت کوین اخیراً در شهرهای بزرگتر ایالات متحده رایج شده و در اروپای غربی گسترش یافته است (برای ثبت، حتی یک برنامه تلفن همراه ویژه وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک دستگاه خودپرداز را در نزدیکی خود قرار دهید.

شخصی که می خواهد از چنین دستگاه هایی استفاده کند، برای خرید بیت کوین به پول نقد یا کارت بانکی و یک کیف پول رمزنگاری موثر نیاز دارد. با این وجود، اگر در مورد ناشناس بودن صحبت کنیم، به نظر می‌رسد که کارت نقدی پیش‌پرداخت راه‌حل معقولی در این زمینه برای باقی گذاشتن هیچ ردپایی از تراکنش باشد.

علیرغم جذابیت ظاهری، دستگاه های خودپرداز بیت کوین دارای کاستی هایی مانند محدودیت تراکنش (معمولاً 750 دلار و تأیید هویت در صورت تجاوز از این مقدار)، قیمت های 5 تا 10 درصدی بالاتر (پیشنهاد می کنیم نرخ ارز را از قبل بررسی کنید)، گاهی اوقات چاپ کف دست. اسکن یا دوربین های نصب شده در برخی دستگاه ها و به طور طبیعی، قرار دادن در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها یا سوپرمارکت ها. همه این عوامل به صورت منفی بر حریم خصوصی شما تأثیر می گذارد، اگرچه خرید ارز دیجیتال در چنین پایانه های خرید و فروش ممکن است اغلب گزینه ای سریع و مفید برای کسانی باشد که می خواهند از تأیید هویت خودداری کنند.

3. کارت های بانکی پیش پرداخت

به نظر می‌رسد که این در رابطه با ناشناس بودن کاملاً منطقی است که کارت‌های هدیه یا پیش‌پرداخت (که اغلب «کارت‌های با ارزش ذخیره‌شده نامیده می‌شوند» می‌توانند به طور مؤثر مشکل را حل کنند. این کارت ها که به طور گسترده و رسمی در سراسر ایالات متحده، کانادا و برخی از کشورهای اروپایی پخش شده اند، به راحتی در فروشگاه های مختلف، مراکز خرید و سایر خرده فروشی ها یافت می شوند. معمولاً در لحظه خرید نیازی به ارائه مدارک شناسایی نیست. استفاده بعدی به انتخاب مالک بستگی دارد: می‌توانید به خرید آنلاین بروید یا از آن‌ها برای خرید چند بیت کوین در پلتفرم‌های صرافی مختلف استفاده کنید که امکان تراکنش‌های ناشناس را فراهم می‌کند.

در اینجا لازم به ذکر است که با توجه به فرم فیزیکی کارت های بانکی پیش پرداخت دو نوع اصلی وجود دارد: پلاستیکی و مجازی که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

4. خدمات درگاه پرداخت

درگاه‌های پرداخت نشان‌دهنده فناوری هستند که پرداخت‌های دیجیتال را برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها امکان‌پذیر می‌سازد. آنها تراکنش‌های کارت بانکی بین مشتریان و بانک‌های خریدار یا سایر خدمات پرداخت بازرگانان را پردازش، مجوز و مسیریابی می‌کنند. به طور خلاصه، این یک نوع واسطه الکترونیکی بین آنهاست که تضمین می کند پرداخت های آنها به درستی و سریع انجام می شود.

علاوه بر شناخته شده ترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت از جمله PayPal، WebMoney یا Skrill، خدماتی نیز وجود دارد که معاملات ناشناس با ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهند و نیازی به تأیید هویت ندارند (به عنوان مثال، PaxFul.com (شرایط را ببینید)، Magnatus.com یا قبلاً ذکر شد. لوکال بیت کوین).

همچنین می‌توانید به‌طور ناشناس بیت‌کوین را با استفاده از انتقال پول Skrill در پلتفرم‌هایی مانند Paybis.com، EXMO.com، SpectroCoin.com یا CEX.io خریداری کنید.

5. صرافی های غیرمتمرکز

علیرغم این واقعیت که این نوع پلتفرم مبادلات رمزنگاری که اخیراً پرطرفدار است، عمدتاً با الزامات تأیید حساب یا محدودیت‌های برداشت کار می‌کنند و به هیچ وجه ناشناس بودن شما را تضمین نمی‌کنند، تعدادی از آنها (Bisq، BitFinex، Coinbase (سطح 1)، BitShares)، با این حال، ممکن است بررسی های هویت را حذف کند یا فقط از شما یک شماره تلفن همراه معتبر بخواهد و بنابراین، در معاملات BTC با مبالغ جزئی، درجه خاصی از رازداری را ارائه دهد.

با این وجود، توصیه می کنیم شرایط و ضوابط آنها را در هر مورد خاص مطالعه کنید یا بررسی های مستقل موجود در وب را بخوانید تا از خود در برابر نشت اطلاعات شخصی محافظت کنید.

6. LocalBitcoins

این بازار P2P که فروشندگان و خریداران بیت کوین را در هزاران شهر در سراسر جهان به هم مرتبط می کند، احتمالاً به دلیل محبوبیت بالا، شهرت عمومی خوب و تعداد معاملات روزانه، شایسته توجه ویژه است.

تنها اطلاعات مورد نیاز در ثبت نام یک نام کاربری و یک آدرس ایمیل است. علاوه بر این، کاربران این پلتفرم صرافی رتبه بندی می شوند، بنابراین شما همیشه می توانید پس از بررسی رتبه همتای خود در مورد قابل اعتماد بودن آنها تصمیم بگیرید. وجود یک سرویس امانی یکی دیگر از امتیازات برای کسانی است که می‌خواهند کریپتو بفروشند.

در واقع، LocalBicoins.com گزینه‌های پرداخت بسیار زیادی را می‌پذیرد، اما اگر ناشناس بودن چیزی است که ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم روشی ناشناس‌تر را در نظر بگیرید (پول نقد در جلسات، WebMoney).

7. میکسرهای بیت کوین (Bitcoin Mixers) و مبادله کریپتو به کریپتو

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما خرید یک ارز دیجیتال دیگر که به نظر می رسد عملاً ناشناس هستند، و سپس تبدیل آنها به بیت کوین ممکن است راه حلی باشد.

این رمزارزها چیست که می توانید برای این منظور استفاده کنید؟ اکثر کسانی که چنین تراکنش‌هایی را انجام می‌دهند عمدتاً Dash، Monero، Bitecoin یا Zcash را ارزیابی می‌کنند. توسعه دهندگان این آلت کوین های منبع باز شخصیت غیرشخصی و حفاظت کامل از داده های شخصی مالک در برابر ردیابی را اعلام می کنند.

برخی از این ارزهای رمزنگاری شده (مونرو، بیت کوین) از امضاهای حلقه CryptoNote برای حفظ حریم خصوصی تراکنش‌ها استفاده می‌کنند و امکان ترکیب‌های متعدد را فراهم می‌کنند. از سوی دیگر، Dash از سرویس اختلاط PrivateSent خود استفاده می کند که در رابط مشتری گنجانده شده است تا فعالیت بلاک چین آنها را ناشناس کند و ارتباط بین خریدار و فروشنده را مانند سایر میکسرها پنهان کند.

Zcash توسط سازندگان آن به عنوان “ناشناس ترین آلتکوین” اعلام شده است، زیرا هم مقدار کریپتو پرداخت شده و هم مبدا آن توسط یک پروتکل رمزگذاری شده پنهان می شود. زمان تراکنش تنها چیزی است که می توانید در بلاک چین پیدا کنید.

هنگامی که لینک های آدرس بیت کوین توسط آدرس های موقت جدید تولید شده یا با مبادله سکه هایی با همان ارزش اما با آدرس های مختلف از بین می روند، می توان از اختلاط بیت کوین به عنوان یک رویکرد جایگزین استفاده کرد. در چنین حالتی هیچ ردیابی معامله امکان پذیر نیست. به نظر می رسد Samurai، JoinMarket و BitBlender محبوب ترین میکسرهای BTC تاکنون هستند.

چند نکته برای ناشناس ماندن هنگام خرید بیت کوین

  • همتاهایی را که می خواهید با آنها برخورد کنید، ارزیابی کنید. تمام اطلاعات موجود در مورد آنها را در نظر بگیرید، به رتبه بندی ها نگاه کنید، نظرات را بخوانید و غیره
  • از نظارت تصویری در صرافی های ملاقات خودداری کنید
  • خدمات آنلاینی را که قصد استفاده از آنها را دارید از نظر قابلیت اطمینان، حریم خصوصی و الزامات آنها بسنجید
  • از یک آدرس برای تمام تراکنش های بیت کوین خود استفاده نکنید، زیرا خطرات هک در این مورد افزایش می یابد
  • همیشه از یک مرورگر استفاده نکنید. استفاده از مرورگرهای امنی مانند TOR یا Brave را در نظر بگیرید
  • سعی کنید از تراکنش هایی که شامل مبالغ هنگفت پول می شود خودداری کنید و آنها را در یک مکان ذخیره نکنید، زیرا چنین عملیاتی به راحتی قابل ردیابی است.
  • یک رمز عبور قوی با یک پارادایم خاص و پیچیده ایجاد کنید
  • در صورت امکان از کیف پول های میزبان یا کیف پول های SPV (“Tin Client”) خودداری کنید. آنها ممکن است اطلاعاتی را افشا کنند که می تواند برای دارایی های رمزنگاری شده شما مضر باشد و به دلیل تعداد زیادی آدرس در سرورهایشان برای هکرها جذاب باشد.
  • از خدمات ترکیب بیت کوین برای مخفی کردن داده های تراکنش های خود استفاده کنید.

در پایان، مایلیم تاکید کنیم که ارائه بسیاری از توصیه های به روز در رابطه با تجارت بیت کوین واقعا سخت است. این حوزه مالی در معرض تغییرات دائمی است و می‌توانیم شاهد ظاهر شدن گزینه‌های جدید و رشد چالش‌های جدید روز به روز باشیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT