پرداخت سوشال تریدر تولز

خرید حساب socialtradertools | پرداخت سوشال تریدر تولز

زمان مطالعه 3 دقیقه

Social Trader Tools یک پلت فرم مبتنی بر وب برای هر کسی است که از MT4 استفاده می کند. میزبانی شده در فضای ابری 24/7 بدون هیچ زحمتی از VPS، به شما امکان می دهد معاملات را در هر مقدار از حساب های تجاری و موارد دیگر کپی کنید. خرید حساب socialtradertools را در اول پرداخت انجام دهید.

خرید با پی پال

ویژگی های کلیدی

مدیر حساب

Social Trader Tools به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از حساب های MT4/MT5 را از هر کارگزار MT4/MT5 مدیریت کنید ، همه از یک پلتفرم. هیچ نرم افزار خاصی ، پیکربندی پیچیده و سرور VPS مورد نیاز نیست.

به سادگی اعتبار حساب خود را در پلتفرم آپلود کنید و حساب های شما به طور ایمن در ابر 24/7 میزبانی می شود. پس از افزودن حساب‌ها، می‌توانید از این پلتفرم به طرق مختلف استفاده کنید.

دستگاه کپی تجارت

ویژگی اصلی Social Trader Tools کپی کردن تجارت است. دستگاه کپی تجاری ما سریعترین دستگاه کپی موجود در بازار با میانگین سرعت تکرار 50 میلی ثانیه است.

هنگامی که حساب های خود را به پلتفرم متصل کردید، می توانید دستگاه های کپی تجاری را راه اندازی کنید. دستگاه‌های کپی تجاری با انواع مختلف ریسک و تنظیماتی که همه سناریوها را پوشش می‌دهند بسیار قابل تنظیم هستند.

ارائه دهنده سیگنال

با Social Trader Tools می توانید حساب معاملاتی خود را به عنوان سیگنال از طریق صفحه سیگنال به سایر کاربران ارائه دهید .

صفحات سیگنال آدرس های اینترنتی قابل مشاهده برای عموم با یک کد تصادفی طولانی هستند، بنابراین نمی توان آن را حدس زد، بنابراین شما هرگز با سیگنال های دیگر روی پلت فرم رقابت نمی کنید. آنها می توانند به سادگی برای نمایش نتایج معاملاتی شما مورد استفاده قرار گیرند یا می توانید شرایطی را تعریف کنید که توسط آنها کاربران می توانند سیگنال های شما را به صورت پولی یا رایگان دنبال کنند.

برچسب سفید

اگر به دنبال راه‌اندازی یک تجارت تجاری یا داشتن یک برند موجود هستید ، می‌توانید پلتفرم ما را برچسب سفید بزنید و سیگنال‌هایی را به مخاطبان خود ارائه دهید. برچسب‌های سفید را می‌توان با تابلوی رهبر سیگنال تنظیم کرد و سایت سیگنال کوچک خود را ایجاد کرد.

شما می توانید از بین گزینه های مختلف سبک انتخاب کنید و لوگوی برند خود را اضافه کنید. همچنین می‌توانید کارگزارهایی را که می‌توان در Whitelabel خود استفاده کرد محدود کنید و حتی یک پیوند وابسته به کارگزار را به کاربران قیف به کارگزار دلخواه خود اضافه کنید.

برچسب‌های سفید در حال حاضر رایگان هستند. این به زودی تغییر خواهد کرد، پس معطل نکنید و همین امروز راه‌اندازی خود را دریافت کنید!

نوع پرداخت برای دریافت اکانت سوشال تریدر تولز

تمام ویژگی های پلت فرم برای استفاده از یک برنامه میزبانی حساب پرداخت می شود. از جمله مدیر حساب، دستگاه کپی تجاری و ارائه دهنده سیگنال.

برنامه های میزبانی ما به شما این امکان را می دهد که در هر زمان مقدار مشخصی از حساب های تجاری را اضافه کنید. می‌توانید تا سقف برنامه‌هایتان حساب اضافه یا حذف کنید. یک حساب به یک حساب تجاری اشاره دارد، صرف نظر از اینکه این حساب سرنخ یا فالوور باشد، در صورت اضافه شدن از یکی از اسلات هاست شما استفاده می کند.

طرح ها بر اساس اشتراک ماهانه است ، ما همه کارت های اعتباری/دبیت اصلی و پی پال را می پذیریم .

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT