خرید خانه با بیت کوین

خرید خانه با بیت کوین در امارات

زمان مطالعه 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری خلیج تایمز، غول املاک اماراتی، Damac Properties، روز چهارشنبه اعلام کرد که بیت کوین و اتریوم، دو رمزارز پیشرو را به عنوان گزینه های پرداخت جدید اضافه می کند. در این خبر به بررسی امکان خرید خانه با بیت کوین در امارات می پردازیم.

خرید خانه با بیت کوین 

علی سجوانی (Ali Sajwani)، مدیر کل داماک، می‌گوید که این شرکت مستقر در دبی، رمزارزها را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای همسو شدن با تحولات دیجیتالی پذیرفته است.

علاوه بر این، شرکت داماک تقریباً 367 میلیون درهم امارات (100 میلیون دلار) را در پروژه جدید متاورسی خود که در جهت ساخت شهرهای مجازی است، سرمایه گذاری خواهد کرد.

داماک که در سال 2002 (1380) تأسیس شد، در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا، قطر، عربستان سعودی و عمان حضور دارد. این شرکت در سال گذشته 3 میلیارد درهم امارات (816.8 میلیون دلار) درآمد داشته است، اما همچنان برای دستیابی به سوددهی بیشتر به تلاش خود ادامه می دهد. در ماه نوامبر (آبان-آذر)، توسط میلیاردر مستقر در دبی، حسین ساجوانی، شرکت Maple Invest خریداری شد. ماه گذشته، پس از تایید مقررات به یک شرکت خصوصی تبدیل شد. تغییر مسیر به مالکیت دیجیتال به طور بالقوه می تواند سود شرکت را افزایش دهد.

یک مرکز رمزارزی در حال رشد

دبی به دلیل یک رژیم نظارتی مناسب به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از برترین مراکز رمزارزها در جهان است.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، اخیراً پس از دریافت مجوز فعالیت بسیار ارزنده، بیش از 100 شغل در امارات راه اندازی کرده است. صرافی FTX و سایر رقبا نیز تصمیم گرفتند شعبه هایی را در دبی و امارات راه اندازی کنند.

افزایش پذیرش کریپتو در امارات 

رستوران Doge Burger تنها جدیدترین تجارتی است که هدف آن افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات است. دولت این کشور برنامه هایی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. در این ماه، امارات متحده عربی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای صدور مجوزهای فدرال برای کسب‌وکارهای کریپتو در حال انجام است.

امارات همچنین به افزایش حضور ماینرهای رمزنگاری در این کشور توجه دارد. این کشور خاورمیانه می گوید که قانون گذاری و پذیرش بخش کریپتو برای اقتصاد آن سودمندتر خواهد بود.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT