خرید قهوه با ارزدیجیتال

خرید قهوه با ارزدیجیتال | نخستین کافه در دوبی با امکان پذیرش کریپتو

زمان مطالعه 2 دقیقه

کافه ای با نام Bake N More مستقر در دبی، رمزارزها را به عنوان شیوه ای از پرداخت می پذیرد و به نخستین کافه ای تبدیل خواهد شد که رمزارزها را می پذیرد. در این خبر به معرفی نخستین کافه با امکان خرید قهوه با ارزدیجیتال می پردازیم.

خرید قهوه با ارزدیجیتال

محمد الحمادی، مالک کافه Bake n More عنوان کرد که این شرکت در حال حاضر حقوق کارکنان را با ارز فیات پرداخت می کند ، اما وی امکان پرداخت حقوق کارکنان از طریق رمزارزها را رد نکرد.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت Triple-a.io، نزدیک به 300 میلیون کاربر رمزارزی در سراسر جهان و تقریباً 150000 کاربر در امارات متحده عربی وجود دارد و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

“با توجه به این آمار و ارقام، سخت است که چنین بازار دست نخورده ای را نادیده بگیریم. همچنین مهمترین مسئله این است که من خودم از مسنجر Mixin و کیف پول آن استفاده کرده ام. احساس می کنم بسیار ایمن و آسان است که از این کیف پول برای ایمن نگه داشتن رمز ارز خود استفاده کنم. ما پرداخت‌های نقدی و کارت اعتباری را می‌پذیریم، اما در راستای گسترش دسترسی به کاربران مختلف رمزارزها را به شیوه های پرداختی خود می افزاییم. ما قصد داریم کافه Bake n More یک مرکز قهوه و شیرینی برای کاربران رمزارزی در امارات باشد.”

آقای الحمادی در پاسخ به سوالی درباره ی قیمت قهوه ها به رمزارزها گفت: “سیستم پرداخت ما بر اساس نمودارهای قیمت تبدیل و محاسبه می شود. به عنوان مثال، اگر قیمت یک بطری آب 5 درهم باشد، سیستم آن را بر نرخ نمودار تقسیم می کند و قیمت آن بر این اساس ، 1.35 UST می شود.”

افزایش پذیرش کریپتو در امارات 

رستوران Doge Burger تنها جدیدترین تجارتی است که هدف آن افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات است. دولت این کشور برنامه هایی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. در این ماه، امارات متحده عربی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای صدور مجوزهای فدرال برای کسب‌وکارهای کریپتو در حال انجام است.

امارات همچنین به افزایش حضور ماینرهای رمزنگاری در این کشور توجه دارد. این کشور خاورمیانه می گوید که قانون گذاری و پذیرش بخش کریپتو برای اقتصاد آن سودمندتر خواهد بود.

منبع: khaleejtimes

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT