پروتکل Milkomeda

راه اندازی پروتکل Milkomeda توسط کاردانو | آیا ADA صعودی می شود ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

راه اندازی پروتکل لایه دوم سازگار با EVM میلکومدا (Milkomeda)  بر بستر شبکه کاردانو، نقطه عطف بسیار مهمی در زمینه افزایش قابلیت همکاری کاردانو با سایر بلاک‌چین‌های لایه یک مانند سولانا به شمار می رود. طبق آنچه قبلاً اعلام شده است، انتظار می‌رود شبکه اصلی Milkomeda C1 روز 28 مارس (8 فروردین) راه‌اندازی شود.

پروتکل Milkomeda برای کاردانو

در اواخر فوریه (اوایل اسفند 1400)، میلکومدا با مشارکت پروتکل Nomad، یک شبکه آزمایشی پل بین کاردانو و اتریوم  راه‌اندازی کرد. اکنون انتظار می رود این پل در شبکه اصلی فعال شود. در نتیجه این اقدام می توان دارایی ها را از طریق پل بین دو بلاک چین منتقل کرد.

کاربرانی که توکن‌هایی را روی زنجیره متصل نگه می‌دارند، می‌توانند به سادگی با قرار دادن این دارایی‌ها روی زنجیره جانبی که دو بلاک چین را به هم متصل می‌کند، آنها را به شبکه کاردانو و بالعکس منتقل کنند. این توکن‌ها به دارایی‌های بومی در شبکه اصلی کاردانو تبدیل می‌شوند و پس از رپدشدن، عملکردهایی مشابه دارایی‌های بومی در بلاک چین کاردانو را انجام می‌دهند.

پرایس اکشن ADA

پروتکل Milkomeda

پروتکل Milkomeda

در زمان نگارش این مطلب، ADA  با حدود 2 درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمت 1.14 دلار معامله می شود. از نظر ارزش بازار، ADA با 28.79 درصد کاهش طی هفت روز گذشته، در جایگاه هفتم ایستاده است. با این اوصاف، قیمت کاردانو از روز 15 مارس (24 اسفند 1400) و سقوط تا مرز 80 سنت، بیش از 80 درصد رشد داشته است.

در نمودار روزانه کاردانو یک پرچم صعودی در حال تشکیل است که ممکن است به ادامه حرکت صعودی آن منجر شود. در این مورد، مانع بعدی تراز 1.52 دلار خواهد بود، در حالی که حمایت اصلی در 0.95 دلار باقی می ماند.

مجموعه اول پرداخت در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال از جمله کاردانو در خدمت شما می باشد. جهت ثبت سفارش می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

خرید ADA

منبع: u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT